ubisoft discussions

Suggestions rapides

• olpm691
    Original poster 3 plus

Bonjour,

Dans l'histoire principale d'Assassin's Creed Valhalla, il ne me reste plus que "le Père" à éliminer. Je possède 5 indices sur les 6 nécessaires et il est indiqué "Continuer l'histoire pour trouver l'indice suivant" alors que plus aucune quête ne m'est proposée. (hormis "l'enseignement énigmatique de Hilderan").

Pouvez-vous me dire comment débloquer cette situation car je voudrais pouvoir terminer l'histoire principale !

merci par avance pour votre aide

• Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

• Ubi-Sphinx
    Ubisoft Support Staff 63 plus

Bonjour olpm691,

Navré d'apprendre que tu rencontres ce souci au niveau de la quête "Nuire à l'Ordre".

Est-ce que tu as déjà effectué la quête "Le pauvre simple soldat" à tout hasard ?

Réponse officielle
  • olpm691
    Original poster 3 plus

@ubi-sphinx : Bonjour,
    Non je n'ai visiblement pas cette quête dans la listes des "quêtes menées à bien". j'ai vu que cette quête s'active en tuant tous les Zélotes ce qui fournit le dernier indice. C'est ce que j'ai pourtant accompli mais le dernier indice ne m'a pas été fourni... Est-ce que tu peux me dire comment activer cette quête stp ?

• Ubi-Sphinx

@olpm691 Parfait, merci pour la précision !

Je t'invite à aller discuter avec Hytham à ton campement (soit dans sa cabane, soit à l'entrée de la grande salle) et il devrait te proposer cette quête !

Réponse officielle
  • olpm691
    Original poster 3 plus

@ubi-sphinx Bonjour,

Hytham était effectivement à l'entrée de la grande salle. J'ai discuter avec lui et la quête s'est activée.

Merci beaucoup !

• Ubi-Sphinx

@olpm691 Parfait, ravi de l'apprendre et merci d'avoir pris le temps de nous tenir au courant !

Réponse officielle

Suggested Topics

Détails de la communauté

242
536.7k
Utilisateurs
79.9k
Sujets
349.5k
Réponses