Welcome to discussions

Schnell-Vorschäge

• BladdiMaerri
    Original poster 25 Beiträge

Hallo,

wo kann ich die "Freundschaftsvorschläge" in Ubisoft Connect deaktivieren?

Merci & Gruß,

Yeehdi

• Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

• Ubi-Mytheas
    Ubisoft Support Staff 52 Beiträge

@yeehdi Hey!

Ich habe mal geschaut und es scheint keine Option zu geben, die "Freundschaftsvorschläge auszuschalten.

Grüße

Offizielle Antwort
  • BladdiMaerri

@ubi-mytheas
    Hallo Ubi-Mytheas,

SCHADE! Es nervt, von irgend welchen Vorschlägen zu Spielern, die ich nicht kenne, mit denen ich nie gespielt habe,
    vermutlich auch nie spielen werde (ich habe meinen Clan), zugebombt zu werden.
    Das kommt einen fast vor wie eine "Zwangsbefreundung".
    Ich nehme mal an, es besteht auch keine Möglichkeit, die Freundesliste komplett zu disablen?

Grüße,

Yeehdi

• Ubi-Mytheas
    Ubisoft Support Staff 52 Beiträge

@yeehdi Hey!

Ich hatte gedacht, du beziehst doch auf die Freundesvorschläge in Ubisoft Connect. Geht es um The Divsion 2 im Spiel? Tut mir leid, wenn ich das missverstanden habe. Sende gerne auch ein Bild, von dem, was du genau meinst, falls ich das Falsche im Kopf habe.

Grüße

Offizielle Antwort
  • BladdiMaerri

@ubi-mytheas
    Hallo Ubi-Mytheas,

nein, ich meine die in Ubisoft Connect.

Grüße,

Yeehdi

• Ubi-RoboCat
    Ubisoft Support Staff 139 Beiträge

@yeehdi Hey,

danke für die Bestätigung. Es gibt im Moment keine Möglichkeit Freundesvorschläge oder die ganze Freundesliste in Ubisoft Connect zu deaktivieren. Ich gebe das aber gerne einmal als Feedback weiter.

Offizielle Antwort

Suggested Topics

Community-Details

155
223.1k
Benutzer
37.6k
Themen
186.4k