Welcome to discussions

Sugerencias rápidas

• MariusMaximus
    Original poster 17 publicaciones

No puedo conseguir la recompensa del arco de los Einherjar. No he parado de disparar a la cabeza y no se activa para poder canjearla. Me aparece que mi contribución es 0 cuando no es cierto.

• Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

• tardonero1981
    2 publicaciones

@mariusmaximus A mí me pasa lo mismo llevo un rato y no me cuenta la recompensa

• UbiEliGlooGloo
    Community Representative 263 publicaciones

¡Hola a ambos!

Ese problema ya está siendo reportado. Es más que probable que lo refleje en unos días aquí: https://discussions.ubisoft.com/topic/100511/assassin-s-creed-valhalla-lista-de-problemas-conocidos-29-de-julio?lang=es. De no ser así, volveré a este post para contaros cómo va la cosa.

¡Gracias por notificarlo!

Respuesta oficial
  • tardonero1981
    2 publicaciones

@ubieligloogloo en un principio lo perderíamos no?

• UbiEliGlooGloo
    Community Representative 263 publicaciones

@tardonero1981 Lo dudo muchísimo. Probablemente se dé a todo el mundo, pero no puedo confirmarlo porque no tengo información. Avisaré por aquí cuando sepa algo 😉.

Respuesta oficial
  • isar75
    1 publicaciones

Si, a mi me pasa lo mismo... uso siempre el arco de cazador, pero por probar he usado los otros dos, y nada

• foncho68
    1 publicaciones

Lo mismo me ocurre, pero en PC

• N3cr0fir3
    2 publicaciones
    ¡Esta publicación está eliminada!

Suggested Topics

Detalles de la comunidad

65
293.0k
Usuarios
46.6k