Welcome to discussions

Schnell-Vorschäge

• Othi29
    Original poster 1 Beiträge

Hallo Ubisoft,

Ich warte schon über 8 Monate, dass ihr endlich diesen Bug Fixed,
    aber irgendwie schafft ihr das nicht oder? Wird dieser Schei** Bug endlich mal behoben?

BTW: Das neue Forum ist echt die Hölle, dass alte war um einiges besser. Aber nur meine Meinung. 🙂

Schönen Tag noch!

• Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

• PaxRu
    2 Beiträge

@othi29 Ich dachte, das ist längst gefixt. Hatte den Bug auch und konnte die Quest kürzlich beenden.
    Merkwürdig.

• BlackGentlem4n
    259 Beiträge

Hallo Othi29,

leider befindet sich die störrische Kuh immer noch in Untersuchung, da dieser Bug äußerst sporadisch ist. Die Entwickler hoffen, das Problem bald zu finden und lösen zu können.

• flinho_10
    2 Beiträge

Hallo gibt es hierzu inzwischen ein Ergebnis? Bei mir hängt es genau an der Stelle und das ist meine letzte Mission für die Platin Trophäe

• BlackGentlem4n
    259 Beiträge

Hallo flinho_10,

es gibt einen Workaround, der wohl sehr effektiv ist. 🙂

I have finally moved the rock and completed the quest 🙂

I had the rock on the righ (pulled) and the cow was staying near the rock.

To move the rock, I grab it by the side (see picture) and insisted a long time to push it on the left. You have to find a spot where each time you push on the left, the rock moves a little bit (you see dust coming down). It is not easy to find the spot and you have to move it many times until you succeed (it will take you 1-2 minutes).

Once the rock moves a little bit each time you push to the left, just insist going left as many time as needed, the rock will start moving one pixel at a time and will finally move (requires less than 1 minute). When it starts moving freely (after the planks), just push it all the way and the cow will be free.

• flinho_10
    2 Beiträge

@blackgentlem4n kennst du jemand bei dem das funktioniert hat ? Bei mir geht das leider nicht…

Community-Details

235
288.6k
Benutzer
46.0k
Themen
225.8k