Welcome to discussions

Schnell-Vorschäge

• Garrety
    Original poster 5 Beiträge

Ist das echt euer Ernst?

Wieso bitte kriegt ihr es nicht gebacken, neuen Kontent erstmal ausführlich zu testen, ehe ihr ihn über meine Game.exe packt?!? Kann doch nicht sein, das ein SINGLEPLAYER Spiel noch nach wie vor nur am abstürzen ist... und welcher Praktikant kümmert sich hier eigntl um das Forum und euern Launcher für Arme? Ständig verstellt Ubischrott Connect meine Sprache, im Forum muss ich mich immer wieder Neu anmalden, wenn ich zb von The Crew 2 ins Valhalla Forum wechsel... unfassbar! Und dann dieser extrem lahme Bildaufbau eurer Seite... Junge Junge, soviel Inkompetenz hab ich zuletzt in den 90igern erlebt!

Und meine Hardware + Software ist auf dem allerneusten Stand! Also bitte keine scheinheiligen "Lösungsvorschläge"! Bei Steam zb hab ich 0 Probleme! Und dort hab ich eine Bibliothek von über 500 Games... bei euch hab ich vllt gerade mal 10 und die hälfte davon macht nur Probleme!

Kriegt das endlich mal gebacken...endlich Wochenende, Kinder sind aus dem Haus und nix funktioniert! -.-

• Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

• MOD_Freeway
    34 Beiträge

Grüß dich,

all deine genannten Punkte treten bei mir leider nicht - daher ist es schwer dir helfen zu können.
    Was das Forum angeht fallen mir Sachen wie Cache, Cookie - Adblocker ein.

Was die Sprache von Ubisoft-Connect angeht, davon habe ich bereits gehört. Ich denke daran wird bereits gearbeitet.

ich drücke dir die Daumen.

Schöne Grüße,

MOD_Freeway

Community-Details

88
221.0k
Benutzer
37.4k
Themen
185.2k