ubisoft discussions

Suggestions rapides

• Purple_dest
    Original poster 2 plus

Bonsoir
    J ai un bug sur la quête guerre du nord lorsqu'il faut rejoindre faravid. Une fois arrivée vers lui rien ne se passe et je suis bloquée. J ai lu que certains avaient réussi à débloquer en appuyant sur les 2 joysticks mais ça ne fonctionne pas chez moi. Quelqu'un a une solution ?
    Merci 😊
    (Je précise que mon jeu est à jour et je joue sur serie x)

• Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

• azullFR
    2055 plus

@poule2000

Bonjour, j'ai vu une astuce (pas sûr qu'elle fonctionne à 100%) sur le forum anglais :

[Source] : Forum anglais, post du 12 juillet 2021 à 18h32 (6:32PM) :
    https://discussions.ubisoft.com/topic/100399/war-in-the-north-regroup-with-faravid-doesn-t-move-forward/1?lang=en-US&_=1628478693056

Tradution approximative :
    Sur Xbox Series S,

1. j'ai fait un voyage rapide à la tour d'à côté et j'ai marché sur le petit chemin jusqu'à Faravid et
    2. quand le jeu commence à "freezer" j'ai mis le jeu en pause,
    3. puis j'ai appuyé le bouton "Share" sur ma manette

et immédiatement le jeu s'est "dé-pausé" (remis en route) et a lancé la scène

En espérant que celà fonctionne pour toi 🙂

• Ubi-Shzi
    Community Manager 355 plus

Bonjour poule2000 et bienvenue sur notre forum.

Et merci une fois de plus de ton aide azullFR !

Je déplace ce sujet dans la section d'entraide pour que nos agents puissent également y jeter un œil.

Réponse officielle
  • Purple_dest
    Original poster 2 plus

@azullFR
    Bonjour. Je viens de tester et ça a fonctionné.
    Je te remercie beaucoup 😉

• azullFR
    2055 plus

@purple_dest

Troop bien !

Et en plus c'est vraiment bien que tu confirmes que çà fonctionne, celà sera utile pour d'autres personnes 👍

Belle et bonne journée à toi 🙂

Détails de la communauté

169
536.1k
Utilisateurs
79.8k
Sujets
349.0k
Réponses