Welcome to discussions

Sugerencias rápidas

• Dridawings
    Original poster 6 publicaciones

Después de instalar el Asedio de Paris, cuando voy a la herrería mejorar armas y ropa, no me parecen la sección de las botas. A alguien más me ha pasado?

• Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

• JorLeo33
    2 publicaciones

@dridawings
    A mi me pasa exactamente lo mismo.
    tengo todo mejorado pero no puedo mejorar las botas.

• UbiEliGlooGloo
    Community Representative 178 publicaciones

@jorleo33 @Dridawings ¡Hola a ambos!

¿Podéis decirme en qué plataforma jugáis y la misión que estáis haciendo?

Respuesta oficial
  • Dridawings

@ubieligloogloo yo uso PlayStation 4 y empezó a pasarme con el DLC del Asedio de Paris. Ya lo terminé, en Francia no me deja acceder a las botas y tampoco desde Inglaterra.

• UbiEliGlooGloo

@dridawings @jorleo33 ¡Hola de nuevo!

Podéis estar tranquilos. He podido saber que el equipo ya está al tanto de este error y que lo está investigando 👍.

Respuesta oficial
  • Dridawings

@ubieligloogloo muchas gracias ! 👍🏽

• Dridawings

@dridawings con esta última actualización aún no han arreglado el fallo se la herrería. No puedo subir de nivel las botas y tengo los trajes a medias, es una pena. Sabes cuanto tiempo pueden tardar en arreglar esto?

• UbiEliGlooGloo

@dridawings ¡Hola de nuevo!

Todavía lo siguen investigando 😧.

Respuesta oficial
  • Dridawings

@ubieligloogloo gracias, a ver si dan con el fallo. 👍🏽

Suggested Topics

Detalles de la comunidad

174
218.4k