ubisoft discussions

Suggestions rapides

• MagaliMellado5
    Original poster 1 plus

Pourrais je savoir quelles touches utiliser sur mon clavier de PC pour 1)effectuer une parade , 2) effectuer une attaque foudroyante , ceci dans le cadre des défis de maitrise ,Je fais la bise a celui ou celle qui me donne LA réponse !!!!!!!

• Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

• Ubi-Shzi
    Community Manager 355 plus

@magalimellado5 Bonjour MagaliMellado5 !

J'ai déplacé ce sujet afin que nos agents ou la communauté puissent te répondre avec plus de précision.

Réponse officielle
  • Ubi-Caliburn
    Community Representative 301 plus

Bonjour @magalimellado5,

Si je comprends correctement tu rencontres des problèmes avec les actions de parade et d'attaque foudroyante.

Concernant l'attaque foudroyante, fais-tu référence à l'attaque étourdissante ? Si tel est le cas, il te faut baisser l'endurance des ennemis au maximum pour les faire poser genou à terre. De là, tu devrais avoir un indicateur avec la touche assignée te proposant d'effectuer l'attaque.

En ce qui concerne la parade, une bonne partie de sa réalisation est une question de timing. En revanche dans le défi, elles ne diffèrent pas en touche du reste du jeu. Je t'encourage à vérifier dans tes paramètres en jeu la touche assignée. Par défaut cela devrait être la touche Q

Réponse officielle

Détails de la communauté

203
548.2k
Utilisateurs
80.7k
Sujets
352.5k
Réponses