ubisoft discussions

Schnell-Vorschäge

• Svenchik2301
    Original poster 165 Beiträge

Habe jetzt schon seit Monaten das Problem, dass die Herausforderungen nicht richtig zählen, und habe gleiches Problem auch schon von einigen anderen gehört. Es ist kein Unterschied, ob es um die Wöchentlichen Herausforderungen geht, oder um die einmaligen.
    Aktuell z.b. Töte 100 Feinde mit dem Schwert in Paris.
    Habe jetzt schon mehrere Hundert gekillt und stehe aktuell bei 68 !
    die letzten 13 habe ich unbemerkt mit einem schweren Angriff von hinten gekillt, und es haben 2 gezählt, obwohl ich alle exakt auf gleiche weise getötet habe.
    Das seltsame ist, das es ab und zu mal korrekt gezählt hat in den letzten Wochen, meistens aber nicht bei den Wöchentlichen Herausforderungen.

Das ist natürlich auch wieder etwas nervig, und zusammen mit den vielen anderen Bugs wird das ganze natürlich extrem nervig.
    Auch habe ich gelesen, was im nächsten Update gefixt werden soll, und da frage ich mich, was mit dem Runenproblem geschieht. Neue Waffen und Rüstungen in die man keine Runen einlegen kann, und teils für Geld im Helix Shop stammen sind schon lächerlich. Ich vermute, dass es an der riesigen Anzahl Items liegt die ich habe. Und da es keine Möglichkeit gibt, seine überflüssige Ausrüstung im Dorf zu lagern, wird das im Inventar wohl einfach zuviel.
    Wäre schön, wenn es da mal eine Info zu gäbe, ob und wann da was gefixt wird.

• Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Suggested Topics

Community-Details

221
548.1k
Benutzer
80.7k
Themen
352.4k