Welcome to discussions

Schnell-Vorschäge

• Mememachine1337
    Original poster 1 Beiträge

Hi ich will wieder anfangen mit The Division 2 und hab mittlerweile einen NAT Typ 3 den ich nicht mehr umstellen kann.

Manche spiele funktionieren bei mir mit diesem NAT Typ und manche nicht und ich hoffe mdas mir jemand das beantworten kann ob es bei diesem Spiel Funktioniert 🙂

• Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

• Ubi-RoboCat
    Ubisoft Support Staff 146 Beiträge

@mememachine1337 Hey,

ich kann dir dazu leider keine definitive Antwort geben. Wie dir höchstwahrscheinlich bereits bekannt ist, kann es mit NAT 3 sein, dass einige Funktionen aufgrund der Verbindung beschränkt sind. Aber ich sehe die NAT Angabe eher als eine allgemeine Anzeige für die Verbindung zu den Spielservern. Es hängt auch teilweise davon ab was du genau du im Spiel tun möchtest, es kann im Coop Modus alles funktionieren aber du könntest im PVP vielleicht auf Probleme stoßen.

Aber falls du das Spiel schon besitzt, sehe ich keinen Grund es nicht mit deiner Verbindung einfach einmal zu versuchen. Falls es dann Probleme gibt, kannst du auch einmal unser Verbindungstroubleshooting durchführen. Die Schritte dort können unter anderem dabei helfen den NAT zu verbessern.

Offizielle Antwort

Suggested Topics

Community-Details

85
287.3k
Benutzer
45.8k
Themen
224.8k