Welcome to discussions

Schnell-Vorschäge

• buffo938
    Original poster 1 Beiträge

Nach den Wartungsarbeiten (oder was auch immer sie heute gemacht haben) bekomme ich bei lvl UP keine Kiste mehr, auch wird mir nicht angezeigt das ich einen Punkt für die Uhr bekomme habe.
    Punkte für die Uhr kann ich aber weiter hin vergeben.
    Desweiterem wird mir bei den Projekten ein rotes ausrufe zeichen angezeigt, obwohl ich alles durch geschaut habe.
    spiele auf der ps4 pro im HC.

• Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

• Gwardor
    35 Beiträge

@buffo938

Hi,
    das ist normal so. Die Levelup-Kisten gibt es während der Season sobald man Seasonlvl 100 erreicht hat.
    Die letzte Season wurde am Dienstag beendet, die nächste startet erst nächste Woche.

• Wiesel.77
    15 Beiträge

@Gwardor das ist so nicht ganz richtig ..... normal bekommt man pro LvL ( SHD ) aufstieg auch immer eine Kiste aber seit dienstg ist das nicht mehr der Fall.
    War sonst auch zwischen den Seasens so gewesen ..... Aber diese Fage kann uns genau auch nur einer der Staff´s aus dem Forum hier sagen.

• Gwardor
    35 Beiträge
    @Gwardor das ist so nicht ganz richtig ..... normal bekommt man pro LvL ( SHD ) aufstieg auch immer eine Kiste aber seit dienstg ist das nicht mehr der Fall.
    War sonst auch zwischen den Seasens so gewesen ..... Aber diese Fage kann uns genau auch nur einer der Staff´s aus dem Forum hier sagen.

Hi Wiesel,
    nein es gibt nicht immer eine Kiste - war auch nie so.
    Ist keine Season aktiv gibt und gab es keine Kiste.
    Auch während der Season gibt und gab es die Kiste erst wenn man das Seasonlevel 100 erreicht hattte.

Suggested Topics

Community-Details

137
223.9k
Benutzer
37.7k
Themen
187.0k