Welcome to discussions

Schnell-Vorschäge

• NickiZoey
    Original poster 9 Beiträge

Ist ja gut und schön mit The Crew 2 auf Spielkonsole!

Sorry:....Ich fühle mich da, jetzt etwas verarscht!
    Auf der, PC Version, habt ihr die gewissen, Fehler, zum teil raus gemacht nur nicht auf der Spielkonsole!
    Das auf der Spielkonsole! Landschafts- Fehler vorhanden sind oder andere Fehler im Spiel.
    Ist mir an 36 Ecken aufgefallen.
    Ob auf der Spielkonsolen eine 🔧 Beta-Version 🔧 von The Crew 2,,, verkauft wird und wurde als Vollversion.
    Oder ist die Straße ein Urwald? das Pflanzen auf der Straße wachsen?
    Anstatt da stehen,, wo sie sein müssen.

Wenn ich das vorher gewusst hätte"hätte ich Geld gespart"😡 für die  Spielkonsole!
    Ein Vorteil hat es ja, fühle mich zum teil ob ich auf Pc Spiele 🙂 grins ,, lach ,,, das es mal ruckelt und wackelt,
    das der Server nicht nachkommt oder mit Schnellen Internetverbindung nicht zurecht kommt!
    585 Mbit/s Download - 35 Mbit/s Upload - Reaktionszeit Meines Anschlusses 20 Millisekunden.......!!!

Schade eigenlich das es so ist.... Mit dem Spiel auf der Spielkonsole mit so viel Fehlern.

• Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

• Ubi-RoboCat
    Ubisoft Support Staff 146 Beiträge

@nickizoey Hey,

tut mir leid, zu lesen, dass du spezifisch mit der Konsolen Version von "The Crew 2" Probleme hast. Kannst du bitte genauer auflisten, was für Probleme dir dort aufgefallen sind, welche anscheinend für die PC-Version bereits behoben worden? Ich überprüfe dann gerne die Sache entsprechend.

Offizielle Antwort

Suggested Topics

Community-Details

191
286.5k
Benutzer
45.8k
Themen
224.4k