Welcome to discussions

Schnell-Vorschäge

• Blauepi
    Original poster 1 Beiträge

Seit ein paar Wochen kann ich das Spiel fast nicht mehr spielen. Beim benutzen von Seilen lande ich im Außerhalb der Spielfläche. Dann bin ich wieder eingefrohren kann nicht vor oder zurück und die Gegner machen mir den Gar aus und immer wieder Abstürze Delt - 03 oder Delta - 05. Habe den PC schon zig mal runter gefahren und den Router Strom los gemacht. Nichts hilft. Hat einer eine Idee?

• Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

• BladdiMaerri
    28 Beiträge

interessant. Beitrag 11 Tage alt und nicht eine einzige Rückmeldung vom Support.

Da es IMMER am Spieler oder an seinem Rechner liegt (lass Dir das nur nicht einreden), die beste Empfehlung:
    Spiele was anderes, und Du wirst sehen:
    KEINE Abstürze mehr, keine Delts, Charlies,... mehr. Die genzen Probleme wirst Du dann sicher nicht mehr haben 🙂

• Ubi-kAn
    Ubisoft Support Staff 128 Beiträge

Danke für deine Nachricht und tut mir leid, für die verspätete Antwort!

Im Fall von Delta Fehlermeldungen, bitte ich dich einmal folgende Schritte durchzuführen: https://www.ubisoft.com/de-de/help/the-division-2/connectivity-and-performance/article/connectivity-issues-in-the-division-2-on-pc/000063998

Bei weiteren Fragen sind wir gerne wieder für dich da! Du kannst uns unter anderem auch über Facebook, Twitter oder dem Live Chat kontaktieren.
    support.ubisoft.com/de

Offizielle Antwort
  • tsb2000-Germany
    3 Beiträge

@bladdimaerri Ubisoft wird dieses Problem, egal wie viele sich noch Beschweren, nicht mehr Beheben, das Spiel ist durch, man macht hier und da nur noch " Oberflächlich " etwas, bis ein Neues Spiel " Marktreif " ist. Das Spiel hat seine Milliarden eingespielt und man kann jetzt nicht mehr Millionen Investieren um ALL die NERVIGEN Bugs zu beheben, sowas schmälert den Gewinn. Also die Lösung ist wohl, LÖSCHEN, dann kann man sich nimmer über diese Bugs aufregen.

Suggested Topics

Community-Details

262
294.5k
Benutzer
46.8k
Themen
230.1k