ubisoft discussions

Suggestions rapides

• TheLittleGhoule
    Original poster 8 plus

Je rencontre un problème lorsque je dois réaliser un mystère qui s'avère être un défi, il se situe à Ulster à l'Ouest vers le comptoir marchand d'Ardmel. J'ai répéter le défi une dizaine de fois sans succès. C'est surtout car c'est mon dernier mystère pour compléter la map, donc si vous avez une solution je suis pr'eneuse. Merci beaucouppp

petit lien qui vous montre deux essais sans succès :

• Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

• Hades_Soulz
    7 plus

Bonjour,
    J’ai le même souci que toi et on le support ubsoft m’a répondu que ce problème sera résolu lors de la mise à jour du 07/09/21

• Ubi-Ciel
    Ubisoft Support Staff 572 plus

Bonjour @TheLittleGhoule,

Je suis navrée de lire que tu n'arrives pas à valider l'épreuve de Morrigan sur Assassin's Creed Valhalla.

En effet, comme indiqué par @Hades_Soulz, l’équipe de développement a été mise au courant de ce problème, qui fait actuellement l'objet d'une enquête.

Une fois que des informations supplémentaires seront disponibles, elles seront publiées ici.

Réponse officielle
  • TheLittleGhoule
    Original poster 8 plus

@hades_soulz ok super merci pour l'indic, je vais pouvoir finri bientot alors ! 😊

• TheLittleGhoule
    Original poster 8 plus

@ubi-ciel Merci pour votre réponse, j'attendrais donc avec impatience 😊

• Ubi-Ciel
    Ubisoft Support Staff 572 plus

@TheLittleGhoule Je t'en prie, je suis ravie d'avoir pu t'assister 😊

N'hésite pas à revenir sur les forums !

Réponse officielle