Welcome to discussions

Schnell-Vorschäge

• Kakistos2012
    Original poster 6 Beiträge

Heute hat ja Ubisoft so seine Probleme. Wollte heute Division 2 starten, ging erst nicht und im Spiel bekam ich plötzlich massig Gegenstände (kosmetische Sachen die ich schon hatte) in die Belohnungstruhe. Aber es fehlen mindestens 2 Masken. Bekomme ich die wenigstens wieder?

• Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

• Ubi-kAn
    Ubisoft Support Staff 101 Beiträge

@kakistos2012 Danke für deine Nachricht und das tut mir leid! Könntest du einmal versuchen deine Spieldateien zu verifizieren? Falls das Problem danach weiterhin auftritt, bitte ich dich uns direkt per Facebook, Twitter oder dem Live-Chat zu kontaktieren, sodass wir uns das Konto gemeinsam einmal ansehen können.

Offizielle Antwort
  • Kakistos2012
    Original poster 6 Beiträge

@ubi-kan Sorry für die späte Antwort. Hat sich erledigt, habe die fehlenden Masken wieder bekommen.

• Ubi-Verse
    Ubisoft Support Staff 30 Beiträge

@kakistos2012 Danke für das Update! Es freut mich zu lesen, dass du die Masken wieder bekommen hast 😊 Sollten sonst Fragen oder Probleme auftauchen, melde dich gerne wieder bei uns!

Offizielle Antwort

Suggested Topics

Community-Details

165
225.3k
Benutzer
37.9k
Themen
188.0k