Welcome to discussions

Suggestions rapides

• CDTJANVIER88_FR
    Original poster 3 plus

Bonjour,
    J'ai réalisé à plusieurs reprises la mission sans perdre la totalité de ma protection en mode difficile voir supérieur. Toutefois, la décoration ne s'affiche pas comme acquise.
    Pourriez-vous m'apporter votre éclairage ?
    Merci Bonne journée

• Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

• Ubi-Ciel
    Ubisoft Support Staff 199 plus

Bonjour @CDTJANVIER88_FR et bienvenu sur les forums Ubisoft !

Je comprends que la décoration pour la complétion de la mission de la Forteresse du Zoo sur The Division 2 ne se débloque pas alors que tu as bien fini cette mission plusieurs fois. Pour tenter de comprendre au mieux cette situation, pourrais-tu revenir vers nous avec une vidéo du bug, s'il te plaît ?

Ça nous permettra, le cas échéant, de mieux cerner le problème que tu rencontres.

Pour nous faire parvenir une vidéo, je t'invite à télécharger celle-ci sur un site d'hébergement tel que YouTube ou Dailymotion pour qu'elle soit facile d'accès et de nous envoyer le lien.

Réponse officielle
  • CDTJANVIER88_FR
    Original poster 3 plus

@ubi-ciel
    Merci pour réponse.
    J'ai peu obtenir cette décoration ce soir avec l'un de mon clan.
    Toutefois, il y a actuellement beaucoup trop de déconnection intempestive style Delta 3 et/ou de trop nombreux lags lors de gameplay . C'est très pénalisant lors des speedruns.
    Bonne continuation

• Ubi-MrM
    Ubisoft Support Staff 100 plus

@CDTJANVIER88_FR Ravi d'apprendre que le souci avec la décoration ait été résolu !

Je suis navré que des déconnexions intempestives viennent impacter ton expérience de jeu.

Comme il s'agit d'un souci différent de celui rencontré initialement, je te recommande de créer un nouveau post sur le forum afin d'éviter toute confusion avec le souci originel, où à nous contacter directement depuis le site du support Ubisoft.

Réponse officielle

Détails de la communauté

248
228.4k
Utilisateurs
38.3k
Sujets
189.9k
Réponses