Welcome to discussions

Schnell-Vorschäge

• Andi-AUT95
    Original poster 6 Beiträge

Hi Leute. Vielleicht könnt ihr mir helfen.
    Ich habe jetzt schon ca. 90 Stunde Spielzeit und 5 Bündnisse geschlossen und zwar.: Grantabrycgscir, Lunden, Legracaesterscir, Eoforwic und Snotingahamscir.
    Nur werden mir jetzt bei Ranvi keine neuen Bündnisse mehr angezeigt. Kann mir vielleicht jemand helfen
    LG

• Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

• Mondyto
    40 Beiträge

@andi-aut95 Hallo, und was sagt dein Questbuch?

• Andi-AUT95
    Original poster 6 Beiträge

@mondyto Hi.
    Also mein Questbuch sagt mir nur das ich die 2DLCs anfangen kann(möchte ich aber gerne nach der Hauptstorry), das ich die seit dem Update die neuen Flussraubzüge machen kann und die Nebenquests von der Siedlung(Ordensmitglieder töten, Kodexseiten finden und Siedlungsstufe 6 erreichen)

• BlackGentlem4n
    216 Beiträge

Hallo Andi-AUT95,

die Erweiterungen können direkt nach den ersten beiden Büdnnissen gespielt werden, das ist so gewollt. Wie ich sehe, hast du East-Engla noch nicht abegschlossen, kann das sein? Ansonsten würde ich dich gern bitten, einen Screenshot deiner Bündniskarte zu machen. 🙂

Suggested Topics

Community-Details

81
223.8k
Benutzer
37.7k
Themen
186.9k