Welcome to discussions

Suggestions rapides

• KateNele
    Original poster 1 plus

Bonjour, je vous contacte car j'ai très souvent un problème avec l'assassin creed syndicate sur ps4, je ne sais pas si c'est un bug du jeu ou du disque et que je dois en racheter un, mais souvent au lancement du jeu, tout se lance correctement, mais arrivé à la page d'accueil du jeu, les images commence à changer en noir et blanc et ça bouge à une grande vitesse alors que le jeu tourne en vitesse normal, ce sont uniquement les images en arrière plan, le personnage n'a pas de problème, mais ce sont les décors, l'arrière plan , par contre je précise que je n'ai aucun problème avec aucun autre jeu que celui-ci sur ps4, en image, ça ne montre pas beaucoup le problème, le mieux c'est une vidéo, mais je n'arrive pas à vous la transmettre
    Merci à vous

• Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

• Ubi-Akatsirin
    Ubisoft Support Staff 61 plus

@katenele Bonjour !

Je suis désolée d'apprendre que tu as un bug d'affichage sur PS4.

Est-ce que tu as essayé avec un autre écran ou moniteur pour voir si le problème persiste ?

Pour nous envoyer une vidéo, il faut que tu la mettes en ligne sur l'hébergeur de ton choix et que tu nous envoies le lien 😊

Réponse officielle

Suggested Topics

Détails de la communauté

147
221.2k
Utilisateurs
37.4k
Sujets
185.4k
Réponses