Welcome to discussions

Suggestions rapides

• Project-Origine
    Original poster 4 plus

Bonjour/Bonsoir.
    Je sais pas si c'est pareil pour vous mais j'ai accomplis plus de 30 demande royal et je n'ai pas débloqué le succès. Et ça m'énerve un peu ^^

• Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

• Ubi-Akatsirin
    Ubisoft Support Staff 61 plus

@project-origine Bonjour !

Je suis désolée d'apprendre que tu n'arrives pas à débloquer le succès 'Faiseur de rois'.

Cette situation nous a déjà été rapportée. Est-ce que tu pourrais faire les étapes de dépannages de connectivité de cet article s'il te plait ?

Si ça continue après ce dépannage, est-ce que tu pourrais ajouter une image montrant que le trophée n'a toujours pas été débloqué ?

Réponse officielle
  • Project-Origine
    Original poster 4 plus

@ubi-akatsirin J'essaye ça des que possible. Merci à vous

• Project-Origine
    Original poster 4 plus

@ubi-akatsirin ça ne marche pas

• Ubi-Akatsirin

@project-origine Je te remercie d'avoir essayé, et je suis désolée de voir que ça ne fonctionne toujours pas.

La situation a été reportée aux développeurs, et nous cherchons une solution à celle-ci au plus vite.

Réponse officielle
  • Ubi-Akatsirin

Bonjour @project-origine !

J'aurais quelques questions supplémentaires concernant la situation que tu rencontres. Est-ce que la situation est la même si tu essayes avec différents arcs, ou seulement un spécifique ?
    Aussi, est-ce que si tu tires directement dans la tête et pas un point sensible, cela est comptabilisé dans le défi ?

Réponse officielle

Suggested Topics

Détails de la communauté

103
221.1k
Utilisateurs
37.4k
Sujets
185.3k
Réponses