Welcome to discussions

Schnell-Vorschäge

• fear-Muecke
    Original poster 1 Beiträge

Hardcore Charakter im endgame gestorben wegen Absturz.
    So lange draussen das Spiel und man hat es immer noch nicht im griff.
    Denk ich mir ich mach mal nen Hardcore Charakter und bin Tot wegen nen Absturz???
    Wäre ja schön wenn sich einer vom support mal melden könnte ob man da vielleicht mal was machen könnte weil ich da schon Zeit investiert hab
    und wegen so einen Blödsinn Tot???

• Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

• Noxious81
    307 Beiträge

Der Hardcore ist nach wie vor nur eine Beta-Version und wurde auch seit Launch nicht weiterentwickelt, da das ja nur so ein kleines "Schmeckewöhlerchen" zwischendurch sein sollte.

Daher wird sich daran leider nichts ändern, dass Verbindungsabbrüche außerhalb von Safehouses o. ä. den Tod des HC-Charakters bedeuten. Diese bedingen schließlich einen Respawn und eben dieser Respawn ist eben im HC-Modus deaktiviert.

• Ubi-Verse
    Ubisoft Support Staff 30 Beiträge

@fear-muecke Hi! Tut mir leid zu lesen, dass dein Spiel abgestürzt ist und du deshalb deinen Hardcore Charakter verloren hast. Diesen können wir leider nicht wiederherstellen. Solltest du allerdings öfter Probleme mit Freezes oder Abstürzen haben, würde ich dir unser Troubleshooting für technische Probleme auf dem PC empfehlen. Die Anleitung dazu findest du hier.
    Bei weiteren Fragen oder Problemen, melde dich gerne wieder bei uns!

Offizielle Antwort

Community-Details

125
228.8k
Benutzer
38.3k
Themen
190.1k