Welcome to discussions

Schnell-Vorschäge

• Mandrion2000
    Original poster 26 Beiträge

Könnt ihr das bitte mal überarbeiten das system ist sehr unübersichtlich.Jedesmal muß ich durchsämtliche runen durch scrollen um zu sehen wo die eine Rune ausgerüstet ist. Es ist sher umstädlcih.
    Wäre es möglcih mit dne enusten patch mal ein sher übersichtlcihes system zu entwickeln beid en runen udn das man alle ruenen vom kopf die drin sidn in ein anderes teil einfügen kann ohne alles zu suchen.

• Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

• BlackGentlem4n
    266 Beiträge

Hallo Mandrion2000,

aktuell gibt es keine Pläne für eine Überarbeitung des Runensystems, tut mir leid. Ich geb das aber gern mal als Feedback weiter.

• Godseye66
    39 Beiträge

@BlackGentlem4n
    aktuell gibt es keine Pläne für eine Überarbeitung des Runensystems, tut mir leid. Ich geb das aber gern mal als Feedback weiter.

Ich weiß nicht, ob das so richtig ist. Es gibt im neuen und alten Forum schon mehrere Beiträge zum Thema Runen - Management.
    Scheinbar wird das dann, wenn deine Aussage stimmt, aber doch ignoriert, was sehr schade wäre!
    Mir persönlich ist das mittlerweile Bockwurst und ich habe auch keine Lust das alles noch einmal durchzukauen.
    Ich fände aber nicht schön, wenn dieses Thema ignoriert wird, da dieses Problem den Spielspaß, doch etwas ausbremst.
    Man könnte so viele Rüstungen ausprobieren, so lässt man das halt, weil es zu umständlich ist.

Schönen Tag noch

Suggested Topics

Community-Details

107
295.0k
Benutzer
46.9k
Themen
230.5k