ubisoft discussions

Schnell-Vorschäge

• UwePhse
    Original poster 108 Beiträge

Kann mir wer sagen, wo ich den Mörser für diese Kanone finde ?
    https://pbs.twimg.com/media/FBmEb3oXMAQBA6X?format=jpg&name=large: (https://pbs.twimg.com/media/FBmEb3oXMAQBA6X?format=jpg&name=large)

Hab den ganzen Bereich besucht und finde nix.
    Auch mit der Handykamera schon alle Türme abgegrast.

Nehme auch jeden anderen Tip, der mir hilft sowas zu zerstören !

• Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

• Lemminck
    407 Beiträge

@uwephse
    Wirf einfach eine Stange Dynamit auf die Flagstellungen, reicht völlig.

• UwePhse

@lemminck
    Danke, da war jemand über PS-4 Chat schneller und mit dem Lösungsweg: Handgranaten xD

Muss man erstmal drauf kommen, das man beim Umbau der Ultima auch Handgranaten erhält.
    Hielt die Dinger für Mod´s der Ultima, nicht für veränderbaren Wurfwaffen.

• Ubi-Deta
    Ubisoft Support Staff 525 Beiträge

Hallo zusammen!

Es tut mir leid zu hören, dass es Verwirrung bei der Flugabwehr gab. Danke dir @Lemminck für den Lösungsvorschlag!

@UwePhse Lass uns einfach wissen, falls es hierbei trotzdem Schwierigkeiten geben sollte 🤠

Offizielle Antwort
  • UwePhse
    @ubi-deta
    Lass uns einfach wissen, falls es hierbei trotzdem Schwierigkeiten geben sollte 🤠

Da ich nie wieder nach nem Mörser suchen werde, seit ich weiß das es Granaten & co gibt, werde ich wohl nie wieder Probleme damit haben 😂

Community-Details

78
763.9k
Benutzer
95.0k
Themen
416.4k