Welcome to discussions

Suggestions rapides

• DreamShark_
    Original poster 3 plus

Bonjour/bonsoir,
    J'ai testé quelques heures le DT de Valhalla et je rencontre un problème. Pour passer en vue subjective (première personne), il faut appuyer sur RB de la manette Xbox, mais cela ne fait absolument rien. J'ai aussi essayé de rester appuyer (comme c'était le cas sur celui d'Origins) mais idem, nada.
    J'ai aussi testé avec le clavier/souris (je suis sur PC) et apparemment c'est le clique gauche de la souris mais rien ne se passe.

C'est pas hyper gênant comme problème mais j'aimerais quand même comprendre d'où vient le souci, svp.
    Merci. 😉

• Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

• azullFR
    1318 plus

@dreamshark_

Bonjour,
    Il y a plusieurs personnes qui ont rencontré ce problème, aussi bien sur PS4 que sur Xbox

Par contre @TheNorfolkian 👍 a partagé une astuce qui a fonctionné pour lui sur Xbox :
    Dans les options du Discovery Tour il l'a assigné à "LB" et n'a plus eû de problème (pas certain que ça fonctionne pour tout le monde)

[Source] : Forum Ubi anglais : https://discussions.ubisoft.com/topic/114039/discovery-mode-first-person-camera/14?lang=en-US

Bon test 🙂

• TheNorfolkian
    604 plus

@azullfr @DreamShark_ Il n’est plus certain que la même astuce fonctionnera sur PS4/5, mais ne perdez pas espoir!

• DreamShark_
    Original poster 3 plus

Merci de l'astuce, j'essaierai ça demain. Je vous dirai si ça règle le souci.

• DreamShark_
    Original poster 3 plus

Bon, j'ai essayé de changer la touche pour la vue subjective. J'ai mis LB, même RT et LT mais ça ne change rien. Impossible d'avoir cette vue. J'imagine qu'il va falloir attendre un patch.

• azullFR
    1318 plus

@dreamshark_

Dommage, mais un grand merci à toi de nous avoir informé 👍
    Je croise les doigts pour que ce patch arrive rapidement pour toi 🤞

Suggested Topics

Détails de la communauté

96
288.1k
Utilisateurs
45.9k
Sujets