Welcome to discussions

Schnell-Vorschäge

• chris231101
    Original poster 2 Beiträge

Hallo.

Ich spiele seit über 200h AC Valhalla auf PC. Jetzt habe ich mir im Animus Shop die Opal Karte "gekauft"...
    Aber wenn ich einen Spielstand lade werden mir keine Opal Positionen auf der Welt Karte angezeigt....., obwohl ich die Anzeige für Sonstiges aktiviert habe.... habe diese auch mehrmal an/aus geschalten ohne Erfolg

Kann mir bitte jemand helfen???

Ich habe auch schon einen neues Spiel gestartet, da sehe ich auch keine Opale auf der Karte...

Danke im Vorraus...

• Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

• BlackGentlem4n
    264 Beiträge

Hallo chris231101,

schau doch mal bitte im Animus-Shop unter 'Mein Besitz' nach, es kann sein, dass die Karte aktiviert werden muss. Damit sie angezeigt werden, musst du das Spiel online spielen.

• chris231101
    Original poster 2 Beiträge

@blackgentlem4n

Hallo.
    Also im Animus Shop unter mein Besitz ist die Karte nicht aufgeführt, und im Shop ist/sehe ich sie nicht mehr bzw. kann ich die Karte nicht nochmal kaufen.....

Wie spiele ich online?? ich dachte da ich beim Spielstart mit Ubisoft Connect verbunden werde bin ich "online"??

Chris

• Ubi-Greybeard
    Ubisoft Support Staff 5 Beiträge

Hallo @chris231101 !

Besteht dieses Problem weiterhin? Normalerweise sollte die Karte unter "Mein Besitz" auftauchen, wie @BlackGentlem4n erwähnt hat.
    Du könntest ebenfalls prüfen, im Kartenmenü ob ein Filter aktiv ist der die Opale nicht anzeigt.

Falls es nicht am Filter liegt, würde ich empfehlen direkt unseren Support zu kontaktieren, dadurch werden wir auch genauere Informationen mitteilen können die im Forum aus Datenschutzgründen nicht mitgeteilt werden können.

Offizielle Antwort

Suggested Topics

Community-Details

53
293.1k
Benutzer
46.7k
Themen
229.1k