Welcome to discussions

Schnell-Vorschäge

• Mandrion2000
    Original poster 31 Beiträge

KAnn es sein das der patch verbugt ist. Ich habe speil egstaret aber ich habe dne bug das cih ncith die neuen gräber oder so fidne wo sind die denn.Bitte fixen diesen bug.

• Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

• Mondyto
    55 Beiträge

mMn ist da nichts verbugt^^.
    Genau wie dazu in der Beschreibung steht: schwimm mal über den Fluß und starte den Raben....
    Es sei denn, du kannst nicht schwimmen, oder der Rabe nicht fliegen? Das wäre buggy, jepp^^

• Odessa-James82
    8 Beiträge

Das Problem ist, das die Beschreibung wo die Schaulustigen stehen nicht gut ist und es keine Missions Markierung auf der Karte gibt, wo man sie startet! Wo die Standorte für die anderen Gräber sind erfährst du im ersten Grab !

Du läufst auf dein Schiff zu läufst den Steg nach rechts bis zum Ende wo die Schiffe gebaut werden, da stehen die Leute rum!

• BlackGentlem4n
    348 Beiträge

Hallo zusammen,

ich musste gestern ebenfalls kurz suchen, aber Odessa-James82 hat das schon gut beschrieben. Die Mission startet, nachdem man mit den Menschen unten am Fluß gesprochen hat, dort wo so viele Tiere im Wasser sind. Erst dann ist das erste Grab betretbar und dort finden sich alle notwendingen Informationen. Wie es aktuell aussieht, sind die Gräbe nur der Anfang.. 😉

• MicheJOOONGE
    2 Beiträge

Brauche schnelle Hilfe!!!!

Ich habe gestern das neue Update installiert und gleich gespielt. Im Dorf habe ich die Bogenprüfung gemacht.

Seit dem kann ich mich in England nicht mehr bewegen. In der discovery Tour funktioniert alles genau wie in Norwegen und im menü mit Courser.

Auf ein anderes Safegame springen hilft mir auch nicht weiter und das Spiel neustarten und auch nicht.

Was soll ich tun???

Suggested Topics

Community-Details

407
352.8k
Benutzer
53.7k
Themen
262.6k