ubisoft discussions

Schnell-Vorschäge

• Peachy_Death
    Original poster 1 Beiträge

Ich wollte die Mission eigentlich gar nicht anfangen. Also habe ich sie nicht weiter verfolgt, bin raus aus den Gebiet und stehe nun an einen weit entfernten Ort an so einen Kontrollpunkt. Nun hat das Spiel gemerkt das ich aus dem Gebiet bin und meint, wenn ich nicht schnell zurück kehre dann bricht die Mission ab. Ja aber schnellreise geht nicht. Heißt es bricht ab, lädt neu und bricht ab, weil ich nicht zurück zum Gebiet komme. Abbrechen der Mission geht auch nicht. Was mach ich denn jetzt?
    I

• Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

• Ubi-Sven
    Ubisoft Support Staff 325 Beiträge

Hallo @peachy_death,

Tut mit leid zu hören, dass es zu Problemen in Far Cry 6 kommt. Bis lang ist uns noch nichts bekannt das es ein bekanntest Problem ist. Hast du vielleicht noch einen Spielstand der älter ist? Könntest du vielleicht ein Video von dem Problem machen?

Offizielle Antwort
  • xxTrunks86xx
    3 Beiträge

@ubi-sven wie nicht bekannt. Dann macht mal eure Arbeit. Des problem ist schon seid anfang Oktober bekannt. Und ich hab den support auch des problem schon geschildert. Da hieß es auch des Problem sei bekannt und die sind dran das Problem zu lösen. Vergebens. Haut ein Update raus um das neue dlc rauszuhauen um Geld zu schöpfen aber löst nicht das Problem.

Community-Details

115
526.0k
Benutzer
78.2k
Themen
344.2k