ubisoft discussions

Suggestions rapides

• DarkSmall2104
    Original poster 7 plus

Bonjour,
    J'ai acheté AC Valhalla récemment et lorsque je joue je n'ai pas le son des dialogues.
    Je joue via GeForce Now.

Quelqu'un aurait-il une solution ?

• Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

• DarkSmall2104
    Original poster 7 plus

Personne n'a de solution ?

• Ubi-Cintre
    Ubisoft Support Staff 591 plus

Salut @darksmall2104 et bienvenue sur le forum !

Je suis navrée de lire que tu n'as pas de son dans Assassin's Creed Valhalla en jouant via Geforce Now.
    Pourrais-tu me dire si tu as le même souci de son avec d'autres jeux depuis Geforce Now ?

Utilises-tu l'application de bureau ou bien joues-tu depuis ton navigateur ? Selon ce que tu utilises, est-ce que tu pourrais tester l'autre façon pour voir si la situation persiste s'il te plaît ?

Je reste là si tu as d'autres questions 🙂

Réponse officielle
  • DarkSmall2104
    Original poster 7 plus

Salut @Ubi-Cintre,
    Je n'ai pas de problèmes avec d'autres jeux sur geforce now.

J'utilise l'application de bureau je vais essayer avec le navigateur.

Merci de la réponse.

• DarkSmall2104
    Original poster 7 plus

Ca a l'air de marcher en passant par un navigateur

Edit : apres 20min de jeu plus de son

• Ubi-Cintre
    Ubisoft Support Staff 591 plus

Hello @darksmall2104

Désolée de lire que le son se coupe au bout de 20 minutes.
    Est-ce que cela n'arrive que sur Assassin's Creed Valhalla, ou bien tu as le même souci avec d'autres jeux ?

Est-ce que tu obtiens ce souci en changeant la langue des dialogues tout en mettant les sous-titres en Français ?

Réponse officielle
  • DarkSmall2104
    Original poster 7 plus

Bonjour @ubi-cintre

Cela n'arrive que sur valhalla et peu importe la langue.

• Ubi-Ciel
    Ubisoft Support Staff 1133 plus

Bonjour @DarkSmall2104 et merci de ton retour vers nous avec ces informations.

Je comprends que le souci de son dont tu fais l'expérience sur Geforce Now ne se reproduit qu'avec Assassin's Creed Valhalla.

Pour tenter de résoudre la situation, assure-toi de sélectionner la plate-forme sur laquelle tu as acheté le jeu lorsque tu y es invité sur Geforce Now. Par exemple, si tu l'as acheté sur Epic Games, choisis Epic Games et si tu l'as acheté sur Ubisoft Connect, choisis Ubisoft Connect.

Réponse officielle

Suggested Topics