ubisoft discussions

Schnell-Vorschäge

• CanWeEatPizza
    Original poster 9 Beiträge

im Task Manager mit " Keine Rückmeldung " ab. Jeden Tag muss ich den EasyAntiCheat reparieren und neu installieren. Danach läuft das Spiel ohne Probleme. Liegt es am TU 14? Liegt es am EasyAntiCheat? Oder hat Microsoft mal wieder Bockmist mit seinen Updates gebaut?
    DX12 ist bei mir deaktiviert. Daran kann schon mal nicht liegen.

Wie verhält sich das Game bei euch? Bin um jede Rückmeldung dankbar.

• Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

• LT.Mitchell
    65 Beiträge

@keeneramapperat

Hi,

hast Du mal die Spieldateien überprüfen lassen ??

Das hat zumindest bei mir geholfen nach TU14.

LG Mitchell

• JackFaulty
    49 Beiträge

@lt-mitchell Dateien überprüfen hat bei mir auch geholfen, jetzt stürzt das Spiel nicht mehr soviel ab und ab und an kann ich sogar mehrere Stunden ohne Absturz spielen.

• JoeFerro.
    50 Beiträge

https://forums.newworld.com/t/andauernder-game-freeze/305520: (https://forums.newworld.com/t/andauernder-game-freeze/305520)

Die Fehler gibt's auch in New World.

Game Freezes ...

Und dort geht man professionell an die Sache heran. Man reduziert sowohl die Grafikkartenleistung als auch allgemein die Übertaktung.

Wobei man wieder beim Thema wäre, es kann sehr wohl auch am eigenen Rechner liegen.

• Ubi-Sven
    Ubisoft Support Staff 325 Beiträge

Hallo zusammen,

tut mir leid zu hören, das einige von euch abstürze erfahren.

Wie @LT-Mitchell schon geschrieben hat, kann es besser werden nachdem man die Spieldaten überprüft.

HIER ist eine Anleitung.

Ich würde auch auch empfehlen die FAQ mit Lösungsvorschlägen durchzuführen.

Sollte das nicht geholfen haben, meldet euch gerne wieder.

Offizielle Antwort

Suggested Topics