ubisoft discussions

Suggestions rapides

• Pr0phet80
    Original poster 32 plus

Bonjour, comme dans le titre, ce défi est bugé depuis la dernière mise a jour (je pense), impossible de trouver cet evenement.

• Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

• Ubi-Ciel
    Ubisoft Support Staff 482 plus

Bonjour @Pr0phet80,

Je comprends que tu n'arrives pas à localiser l'événement du défi Le sale travail des Valkyries sur Assassin's Creed Valhalla afin de le débloquer.

Pour débloquer ce défi, tu devras parcourir le jeu afin de localiser le corps d'un autre joueur, afin de le venger.

Réponse officielle
  • Pr0phet80
    Original poster 32 plus

@ubi-ciel c'est que je fais mais impossible de pas trouver des corps depuis des heures, es normal ou je suis le seul a avoir ça ?

• azullFR
    2073 plus

@ubi-ciel
    @Pr0phet80

C'est buggé depuis la mise à jour 1.4.1 =

au lieu d'en trouver dès que l'on reste un certain moment dans des abbayes, camps ou au près de lieux "occupés" (comportement normal) :
    depuis le Patch 1.4.1 le seul endroit où j'en trouve c'est comme quand c'était buggé il y a plusieurs mois en arrière ou Ubi avait eû la merveilleuse idée de proposer ce challenge en plein période de bug concernant ces quêtes ... =
    Ferme de Scotthoh en Est-Anglie > assassiner les soldats > monter sur le toit attendre entre 5min et .... 30 minutes !!! tout en utilisant le mode photo pour faire popper la quête ... Et çà ne fonctionne que tous les 3 à 4 jours ....

Et c'est le cas pour plein de personnes ... (voir forum anglais)

Bonne chance et bon courage à toutes et à tous 🤞

• Pr0phet80
    Original poster 32 plus

@azullfr merci pour l'info @azullFR , je l'ai trouver facilement voir meme beaucoup et plus rien. sympa la mise à jour 👍 👍 👍

• Phil.Vhee
    34 plus

@pr0phet80 A l'époque j'ai fais une vidéo sur le sujet

Comme je le dis, tout dépend du nombre de joueurs qui acceptent de se faire tuer pour que l'astuce perdure.

Détails de la communauté

212
539.9k
Utilisateurs
80.1k
Sujets
350.5k
Réponses