ubisoft discussions

Sugerencias rápidas

• SMIMORFEO
    Original poster 2 publicaciones

Tengo el nivel de 475, tengo todas las misiones acabadas, la misión me dice de avanza en la misión principal, cosa que no puedo por que lo tengo terminado todo, a la espera de la nueva expansión de marzo, como consigo hablar con Hilderan, no me deja interactuar con ella.

• Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

• pospar18
    2 publicaciones

@smimorfeo Tengo el mismo problema, nivel 475 todas las misiones de la aventura principal terminadas y es imposible acceder al NPC para poder activarla.

Adjunto imágenes.

• Dead_Angel_81
    3 publicaciones

@smimorfeo Por favor necesito de vuestra ayuda. Una vez entro en los desafíos de maestría no puedo recuperar mi equipo original(que tenía antes) para continuar avanzando en la historia. 
    Ya me pasé todas las pruebas algunas con bronce,plata y oro pero sigo con una indumentaria específica para los desafíos y no consigo o no encuentro la anterior. 

• pospar18
    2 publicaciones

@smimorfeo Hola, al parecer hay un fallo en el juego y no dan con él, esperemos que consigan resolverlo.

Mirad en el contenido de este foro (en inglés) la respuesta del 6 de enero por "Ubisoft Support Staff".

A fecha de hoy tiene 12 páginas y más de 6 meses desde el primer post y sin solución.
    También hay intervenciones interesantes y un video: (https://www.dropbox.com/sh/951slm4ntzj3how/AABHtYiwKHEV5Y0SZEpKrJmGa?dl=0&preview=Assassin%27s+Creed%C2%AE+Valhalla_20211129194208.mp4) que reproduce el problema.

Un saludo.

• Dead_Angel_81
    3 publicaciones

@pospar18 Muchísimas gracias, pero no veas que coraje.

Suggested Topics

Detalles de la comunidad

171
549.1k
Usuarios
80.8k
Temas
352.6k