ubisoft discussions

Schnell-Vorschäge

• BladdiMaerri
    Original poster 51 Beiträge

Immer wieder dasselbe Problem.
    Ich habe es immer wieder in Summit, ein Clanmitglied hat das auf in der offenen Welt.
    Direktive zerbrechliche Rüstung ist aktiv. Es wird ein Reparatur Kit verwendet, aber die Zahl, die an der Rüstung hängt ändert sich nicht.
    Man muss sich erst vom Spiel abmelden, oder Spiel/Ubisoft Connet komplett abmelden, danach funktioniert das Heilen wieder

• Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

• JackFaulty
    49 Beiträge

@bladdimaerri Bei mir funktioniert es oft aber manchmal funktioniert es nicht mehr. Dann gehe ich in einen Geheimauftrag hinein und wieder hinaus, dann geht es wieder. Nur leider verliere ich dann auch alle Munition, da ich immer mit 5 Direktiven spiele.

• Noxious81
    828 Beiträge

Der "beliebteste" Workaround ist hier: sterben. Natürlich blöd, wenn man alleine, ohne Hive und heroisch unterwegs ist...

Aber mal kurz auf die Knie gehen oder eben ganz ausgeschaltet werden löst das Problem zumindest temporär auch.

• BladdiMaerri
    Original poster 51 Beiträge

@noxious81
    Sorry, aber Dein Tipp ist ja wohl vollkommen bescheuert.
    Sicher, ein Workaround der funktioniert.
    Aber wenn die Entwickler richtig "funktionieren" würden,
    bräuchte es keine Workaround.,
    Ich soll mein Spiel verhauen, weil die nicht wollen oder können?

Kleiner Nachtrag dzu übrigens:
    Im Summit konnte ich feststellen, dass es auftritt, wenn man über 20 lvl hintereinander macht.

Suggested Topics