ubisoft discussions

Schnell-Vorschäge

• Gadi01
    Original poster 2 Beiträge

Hallo,

Seit gestern habe ich eine rote Anzeige von 446 bei empfohlener Stärke, wobei es komplett egal ist, in welcher Region ich mich befinde.

Eivor hat bei mir eine Stärke von 416 und der Hauptquest England, sowie das Frankenreich sind abgeschlossen. Normalerweise haben die einzelnen Regionen viel weniger, das Heimdorf normalerweise 20.

Das neueste Update habe ich heute auch installiert, Bug ist immer noch da. Spiele das Spiel über Xbox X.

Ist das schon bekannt?

• Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

• Godseye66
    112 Beiträge

@gadi01

Das ist kein Bug.
    Seit dem Patch 1.4.1 gibt es mehr Anpassungsmöglichkeiten für den Schwierigkeitsgrad.
    Bei mir sind alle Gebiete 535 [475 (eigenes Level) + 60 für den Alptraum].

Stelle die Stufenskalierung wieder auf Standard, das sollte den "Bug" beheben und die Gebiete wieder in den Originalzustand versetzen.

lg

Godseye

Edit:
    Bild gegen Video getauscht

• Gadi01
    Original poster 2 Beiträge

@godseye66

Vielen Dank für die schnelle Antwort.

Ich hatte über das Feature gelesen, bin aber selbst überhaupt nicht drauf gekommen, dass es automatisch als was anderes als Standard eingestellt sein kann.

Werde es gleich mal ausprobieren, aber dein Video ist echt eindeutig..

Community-Details

218
535.1k
Benutzer
79.7k
Themen
348.6k