ubisoft discussions

Schnell-Vorschäge

• Mastermind_75
    Original poster 2 Beiträge

Hallo ich wollte mal fragen warum ich bei dem Projekt Gießerei Bollwerk Montage das Highend Badger Tuff Handschuhe nicht spenden kann. Gibt es da eine besondere Anforderung? Habe alles gespendet nur die Handschuhe gehen nicht.

• Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

• Gwardor
    137 Beiträge

@mastermind_75

Hallo,
    wenn ich mich richtig erinnere konnte man bei dem Projekt keine gecrafteten items spenden, man musste die Teile finden.
    Ansonsten gabs da imho nichts weiter zu beachten.

• Mastermind_75
    Original poster 2 Beiträge

@gwardor ich hatte alle Benötigten Teile an der Werkbank hergestellt und gespendet. Alle Teile wurden bis auf die Handschuhe akzeptiert, ich werde mal etwas Farmen und schaue das ich die Handschuhe in der Open World finde. Danke für die Info.

Suggested Topics