ubisoft discussions

Sugerencias rápidas

• Davy_gamer145
    Original poster 1 publicaciones

Buenas
    Me ha surgido un problema muy grande con el juego Assassins Creed Odyssey
    Tengo algunos de mis juegos metidos en un disco duro entre ellos este y el otro dia se me desenchufó mal y perdí todos
    Los volví a descargar y me quedaba el Odyssey pero cuando acaba la descarga, en la parte donde pone como va la descarga me ponía una cruz
    Apreté y me ponía que no se podía iniciar la aplicación, me metí en la página de Play Station y me puso que era o problema del disco o de la Play
    Probé a descargar otros discos pero nada
    Y la duda que tengo es:
    Me pillé el pase con las historias de Atlantis y los persas
    El pase se me queda en la Play o en el juego
    Porque ya he visto por 34,95 la Ultimate Edition en la Play Station Store
    Si yo doy mi juego para que lo arreglen y lo revendan, el pase se incluye en el precio que me den por el juego si el pase se queda dentro del juego?

• Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Suggested Topics

Detalles de la comunidad

131
612.7k
Usuarios
85.2k
Temas
372.0k