ubisoft discussions

Schnell-Vorschäge

• Zoeg111
    Original poster 2 Beiträge

Hallo habe mal eine Kurze Frage unzwar das Zwielicht Set was man als vorbesteller erhält bekommt man das auf allen plattformen wenn man auf einer das vorbsetellt oder muss man auf allen plattformen das dlc vorbstellen?

Sprich wenn ich das auf PC vorbestelle habe ich es dan auch auf PS5 wenn ich dort mit dem spielstand weiterspiele?

MFG

• Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

• ZeichenHenne
    309 Beiträge

@zoeg111

Das dürfte nicht so sein. Bonusinhalte / Kaufinhalte und Helix sind meines Wissens an die Plattform gebunden.

lg

• BlackGentlem4n
    448 Beiträge

Hallo Zoeg111,

wie ZeichenHenne schon richtig schreibt, sind die Items an die jeweilige Plattform gebunden: https://www.ubisoft.com/de-de/help/assassins-creed-valhalla/article/cross-platform-content-sharing-in-assassins-creed-valhalla/000080326

• Zoeg111
    Original poster 2 Beiträge

@zeichenhenne @BlackGentlem4n Vielen Dank für die Hilfe ^^

• chufusius
    4 Beiträge

Hallo,
    Ich würde gern "Assassin's Creed Valhalla: Die Zeichen Ragnaröks" im ubisoft-shop online vorbestellen.
    Warum wird das dort nur als PC Download angeboten? Ich benötige XBox one.

• ZeichenHenne
    309 Beiträge

@chufusius

Mach es über den XBox Store da gehts es.

lg

• chufusius
    4 Beiträge

@zeichenhenne
    Danke für deine Antwort.
    Kann ich meine units dort auch verwenden? Im Ubistore gibts dafür ja immer 20% Rabatt.
    Verstehe das nicht, hab sonst Alles bei ubi bestellt, ist das erste Mal, daß es nicht funtioniert, haben die was umgestellt?

Suggested Topics