ubisoft discussions

Schnell-Vorschäge

• Devilblade2000
    Original poster 2 Beiträge

Ich habe folgendes Problem. Habe den Schlüssel, die Robe an und stehe im Keller bei der netten Blinden Dame. Die Feuerschalen hab ich angezündet, aber die Tür bleibt geschlossen. Mach ich was falsch oder ist es bei mir verbuggt? Irgendwer nen Tipp was ich machen kann?

• Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

• Ubi-Verse
    Ubisoft Support Staff 329 Beiträge

@devilblade2000 Hi und willkommen im Forum 🙂 Kannst du mir bitte ein kurzes Video zur Verfügung stellen, welches das beschriebene Problem zeigt? Du kannst dieses auf einer Videoplattform deiner Wahl hochladen und den Link dann hier posten. Dann schau ich mir das gerne näher an 🙂

Offizielle Antwort
  • Devilblade2000
    Original poster 2 Beiträge

@ubi-verse

. das wäre dann mein Problem.

• Ubi-Sven
    Ubisoft Support Staff 325 Beiträge

Hallo @devilblade2000, vielen Dank für das Video. Könntest du mir noch einen Screenshot oder ein Video schicken, wo man dein Inventar sieht uns welchen Mantel du anhast.

Offizielle Antwort
  • Affouter
    2 Beiträge

@ubi-sven

Ich habe genau das gleiche problem Robe etc. Ausgerüstet.. komme nicht mehr weiter!!

• Affouter
    2 Beiträge

@devilblade2000

Hallo
    Habe das Problem gelöst!

Gehe vor die verschlossene Türe rüste einen Raubtierbogen aus und schiesse mit der Verfolgungs Kamera durch die Gitterstäbe richtung Bischof Engilwin.

Ich musste Ihn nicht einmal treffen, aber nahe genug rankommen, als sich die Quest aktualisierte und plötzlich konnte ich die Türe öffnen.

Viel spass hoffe es klappt auch bei dir.

Suggested Topics

Community-Details

163
528.1k
Benutzer
78.5k
Themen
345.2k