ubisoft discussions

Schnell-Vorschäge

• Kraft-Lehr2209
    Original poster 2 Beiträge

Hallo zusammen,
    wenn ich das Spiel AC Valhalla auf meiner PS4 starte, verbindet es sich nicht mit ubisoft connect. Ich kann das Spiel ganz normal spielen, kann auch auf Reda und den Shop zugreifen, nur nicht auf ubisoft connect. Ich habe meine Internetverbindung getestet und es läuft alles einwandfrei. Passwort bei Ubisoft habe ich geändert, sowie die Verlinkung zu meiner PS4 getrennt und wieder verbunden. Es geht immernoch nicht. Das gleiche Problem ist auch bei Odyssey und Syndicate.
    Kann es mit dem Systemupdate der PS4 zusammen hängen? Ich bilde mir ein, dass ich seitdem dieses Problem habe.
    Bitte helft mir. Kann dder Support mir helfen?

• Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

• Ubi-Sven
    Ubisoft Support Staff 325 Beiträge

Hallo @kraft-lehr2209, tut mir leid zu hören, dass du dich nicht mit Ubisoft connect verbinden kannst.

Ich haben deinen Thread in das Assassin's Creed Valhalla verschoben. Just Dance 22 war nicht der richtige Ort dafür.

Bekommst du eine Fehlermeldung wenn du versuchst dich mit Ubisoft Connect zu verbinden? was genau passiert?

Offizielle Antwort

Community-Details

103
527.9k
Benutzer
78.4k
Themen
345.0k