ubisoft discussions

Schnell-Vorschäge

• NadirHH
    Original poster 3 Beiträge

Ich habe die Waffe voll optimiert und dennoch nur 600k Schaden. Andere User haben die gleiche Waffe mit 1Mio Schaden.

Wie kommt das ? Warum macht die Waffe bei mir so wenig Schaden ?

• Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

• Gwardor
    137 Beiträge

@nadirhh

Hallo,
    der Schaden ist so niedrig weil Du keine roten Mainstats (+15% Waffenschaden) auf der Ausrüstung hast.

• NadirHH
    Dieser Beitrag wurde gelöscht!
  • NadirHH

@gwardor

Danke für die Antwort.

Aber ich muss nochmal nachfragen - plus 15%Waffenschaden, das sind dann mal gerade 90k Schaden mehr - macht 690k statt 1Mio.

IN den Videos bei YouTube haben die exotischen Waffen immer deutlich mehr Schaden als meine Waffen - mit 15% sind die Unterschiede nicht zu erklären 😞

Oder ich verstehe hier etwas nicht.

• Gwardor
    137 Beiträge

@nadirhh

Hi,
    die 15% hast Du pro rotem mainstat, das auf jedem der sechs Ausrüstungsslots macht 90% und dann passt das.

Community-Details

156
540.7k
Benutzer
80.2k
Themen
350.7k