ubisoft discussions

Quick Suggestions

• Cesarpro0666
    Original poster 3 posts

Resulta que para conseguir el platino necesito 1 misterio, y esta es la hija de lerion ubicada en Anglia Oriental. Tan pronto como voy allí, veo el cadáver de la hija de lerion y puedo arrastrarlo, pero no puedo interactuar con el esqueleto que debería llevarme a la pelea del jefe. Gracias a esto sigo esperando mi platino y ya van 2 actualizaciones y no solucionan el problema. Aquí adjunto un video.

• Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

• Cesarpro0666
    Original poster 3 posts

Buenas, tengo un bug en la hija de Lerion ubicada en Anglia Oriental. Me falta ese misterio para el platino, y resulta que al ir alli veo al cadaver de la hija de Lerion y solo puedo arrastrar su cuerpo, pero no puedo interactuar con el esqueleto para pelear con la jefa. Han pasado 2 actualizaciones y no lo arreglan. Probe lo basico (apagar y encender la consola) y obviamente no me funciono.

Porfavor solucionenlo, aqui dejo un video de mi bug:

• Ubi-Gizmo
    2297 posts

Hey there @Cesarpro0666, thank you for getting in touch. At the moment, we can only provide support on this forum in English, as per our Forum Rules. If you are able to use a translator to type in English, we will be happy to help investigate this further.

Alternatively, you are welcome to create a support case on our Ubisoft Support Website. Here, you will be able to receive help from another agent, that may speak your preferred language.

• TheRicard26
    1 posts

@cesarpro0666 Me ha pasado lo mismo, pero con Regan, tengo el cadaver alli, de haverlo completado, la armadura y todas las riquezas de Anglia Oriental, pero la ubicación no, esto me ha jodido el platino y me pongo en contacto con Ubisoft siempre y no me arreglan nada. Lo has llegado a solucionar amigo? I si lo has hecho, como?

• Ubi-Borealis
    Ubisoft Support Staff 6078 posts

Hello there @TheRicard26!

You're currently within the English Player Support forums. Would you be able to provide a translation of your post for us?

Alternatively, if you'd like to receive support in Spanish, I'd recommend creating a support ticket via the Ubisoft Help website. A member of your regional team will then reach out to you as soon as they're able to.

Thanks! 😊

Official Response

Suggested Topics