ubisoft discussions

Suggestions rapides

• PigeonGodOfGame
    Original poster 1 plus

bonjour j'ai acheter le jeux sur pc car au par avant je l'avais sur ps4 et il me plaisait et mon volant qui est un thrustmaster t150 qui est normalement compatible comme dit ici :Périphériques pris en charge pour The Crew 2 | Ubisoft Help n'est pas reconnus et la catégorie "commande volant est grisée " avez vous des solutions ?

• Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

• Ubi-MrM
    Ubisoft Support Staff 636 plus

@pigeongodofgame Bonjour, et bienvenue sur le forum !

J'ai pris bonne note de ton message, et suis navré d'apprendre que les réglages du volant soient grisés dans la version PC du jeu !

Dans le cadre de notre enquête, afin d'isoler le souci, je t'invite à suivre les étapes du guide ci-dessous :

👉 https://ubi.li/YgB38

Il s'agit de notre guide de dépannage officiel pour PC, qui permet de résoudre la plupart des soucis rencontrés sur cette plateforme.

Je t'invite également à vérifier les points suivants :

👉 Présence du pilote du volant et version de ce dernier, et mise à jour si disponible

👉 Si d'autres appareils sont connectés à ton ordinateur au moment du lancement du jeu (manettes ou tablettes graphiques par exemple) et ne sont pas utilisés, je t'invite à déconnecter ces derniers, lorsque le jeu est actif

Dans l'éventualité où le problème persiste après ces étapes, ou pour toute autre question, n'hésite pas à nous faire signe !

Réponse officielle

Suggested Topics