ubisoft discussions

Schnell-Vorschäge

• Marco011090
    Original poster 2 Beiträge

Ich hänge Fest im DLC Ragnarök und zwar in der Quest "Findet Fritiof" Thyri bleibt einfach stehen und macht nichts. Ubisoft ist das Problem bekannt und es soll wohl ein Update kommen das das Problem fixt aber keine Angaben wann genau. Ich hatte es versucht mit altem Spielstand laden. Ich hab sie bis zum Fass geprügelt und auch zur Weg Gabelung aber nichts hilft. Hat noch jemand eine Idee wie ich weiter komme?

• Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

• BlackGentlem4n
    448 Beiträge

Hallo Marco011090,

wenn ich das richtig sehe, soll dieses Problem bereits mit dem nächsten Titel-Update gelöst werden. Der Termin für das Update steht aktuell jedoch noch aus.

• Marco011090
    Original poster 2 Beiträge

@blackgentlem4n wo kann ich das denn bitte nachlesen ich habe nichts darüber gefunden ob dieses gelöst werden soll

• Ubi-Verse
    Ubisoft Support Staff 498 Beiträge

@marco011090 Hi 😊 Das neue Update ist heute erschienen und sollte diesen Bug behoben haben! Wäre toll, wenn du uns das bestätigen könntest 🙂 Solltest du noch Hilfe brauchen, gib uns gerne hier Bescheid!

Offizielle Antwort

Community-Details

127
601.4k
Benutzer
84.6k
Themen
368.8k