ubisoft discussions

Quick Suggestions

• reddfirix
    Original poster 2 posts

Salut a tous,
    J'ai essayer d'explorer l'ile en bas a droite de la map, sauf que des essaims de drone nous tues instantanément
    Je me demande juste quand est ce que les studio de Breakpoint vont se motivé pour sortir la suite (bien évidement il sera payant même si on as acheté la version ultime je suppose)
    J'espère juste qu'il ne vont pas abandonné le jeux, ce serait décevant
    Si quelqu'un a une réponse a mes questions je serais heureux,
    Merci bien

• Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

• Megalodon-26
    334 posts

Unfortunately, Ubi has already stated that Breakpoint is not going to release any more updates. So that Island will never be accessible. The next game is in the works, so hopefully it will be revealed at Gamescom in August, or during the Ubisoft Forward event in September.

Malheureusement, Ubi a déjà déclaré que Breakpoint ne publiera plus de mises à jour. Cette île ne sera donc jamais accessible. Le prochain jeu est en préparation, alors j'espère qu'il sera révélé à la Gamescom en août ou lors de l'événement Ubisoft Forward en septembre.

• reddfirix
    Original poster 2 posts

Quel bande de nuls, abandonnez un jeu si bien et même pas terminée,Ubisoft a changer moi qui suis un grand joueur de jeu Ubisoft cela me donne juste envie de les lachés car a chaque nouvel sortie (assassin's creed,ghost recon et Watch dogs) ,je suis toujours plus decu a chaque fois

Suggested Topics