ubisoft discussions

Suggestions rapides

• RinKaNah_
    Original poster 4 plus

Bonjour 👋 la communauté je viens ici pour faire remonter un petit oubli qui n’empêche rien au bon fonctionnement du jeu.

Il s’agit d’une lettre manquante dans une lettre, près de la grotte des brigands à DUBLIN en Irlande 🇮🇪 il y a un texte qui s’appelle « la chute de dubin » je pense que ce devrait être Dublin à la place ?

• Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

• Ubi-Ciel
    Ubisoft Support Staff 1235 plus

Coucou @RinKaNah_ et bienvenue sur les forums Ubisoft !

Je te remercie d'avoir partagé cette faute de frappe avec nous ! Je viens de la remonter à nos équipes dédiées pour qu'elles puissent enquêter ça 😊

Réponse officielle
  • Ubi-Ciel

Bonjour @RinKaNah_ !

L'équipe du jeu est revenue vers moi pour te demander plus d'information. Pourrais-tu faire une vidéo montrant bien où se trouve cette lettre, s'il te plait ? Cela permettra à l'équipe de localiser cette dernière pour ainsi corriger la faute de frappe 😊
    Pour nous faire parvenir une vidéo, je t'invite à télécharger celle-ci sur un site d'hébergement tel que YouTube ou Dailymotion pour qu'elle soit facile d'accès et de nous envoyer le lien !

Réponse officielle
  • RinKaNah_
    Original poster 4 plus

@Ubi-Ciel cela fait longtemps maintenant mais je vais essayer de la retrouver

• RinKaNah_
    Original poster 4 plus

@Ubi-Ciel

trouvé voici des photos :
    https://share.icloud.com/photos/016qV4rv8xadbFLydzfb_qKsw: (https://share.icloud.com/photos/016qV4rv8xadbFLydzfb_qKsw)

sur les images la lettre se situe à l’endroit de la flèche bleu d’eivor

• RinKaNah_
    Original poster 4 plus

@Ubi-Ciel

jai en parallèle réussi à faire une capture vidéo.

• Ubi-Ciel

Coucou @RinKaNah_ !

Merci de ton retour vers nous avec cette vidéo et ces images ! Je les ai envoyées à l'équipe de développement pour les aider dans leur enquête 😊

Réponse officielle
  • azullFR
    2666 plus
    Ce message a été supprimé !