ubisoft discussions

Schnell-Vorschäge

• LittleTimer
    Original poster 63 Beiträge

Moin,

ich habe da noch ein paar Fragen, da die Mitteilung von Ubisoft doch noch einige Fragen offen gelassen hat.

1. Was bedeutet dieses Aktivieren? Muß ich bspw. bei AC3 die Tyrannei des König Washingtons angefangen haben oder reicht es, das gekauft zu haben (Uplay) und das Hauptspiel einmal gestartet zu haben.
    2. Kann ich es später noch einmal herunterladen und genauso mit allen Addons spielen, wenn ich es jetzt habe oder muß ich diese Daten hüten wie einen Schatz?
    3. Hängt etwas mit Pkt. 2 zusammen, kann ich einfach mit auf einen neuen PC umziehen oder ist das Maschinengebunden - da gab es etwas Verwirrung?
    4. Savegames sollte ich ja ggf. einfach mitnehmen können - einfach Profilordner im Ubisoft Connect-Ordner mitnehmen und in den neuen einfügen. Dann auf neuem PC Spieleordner lokalisieren und dann sollte er das ja finden und das fluppen (war zumindest bisher so).
    5. Was ist mit den freigeschalteten Belohnungen aus dem Ubisoft Connect? Kann man die weiterhin nutzen, auch wenn man mit dem Savegame noch nicht an dem Punkt war, wo sie im Game freigeschaltet werden?

Ich hoffe mir kann da jemand weiterhelfen.

Falls das im englischen Forum geklärt ist, nehme ich auch einen Link dahin.

Dankeschön!

• Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Suggested Topics