ubisoft discussions

Schnell-Vorschäge

• Ebrius01
    Original poster 15 Beiträge

Hi sobald ich den controller anschlisse stürzt wie im Titel beschrieben das Spiel ab bzw es läst sich garnicht starten.
    Bei AC Liberation Remastered tritt das Problem nicht auf auch nicht bei anderen Spielen.

Kennt wer den Bug oder hat einer eine Idee woran es liegen könnte?

• Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

• Ubi-Verse
    Ubisoft Support Staff 1747 Beiträge

@Ebrius01 Hi und sorry für die späte Antwort 😊

Tut mir leid zu lesen, dass das Spiel abstürzt, wenn du einen Xbox 360 Controller anschließt!

Spielst du auf Konsole, oder auf PC? Könntest du eventuell einen anderen Controller testen? Bekommst du eine Fehlermeldung, wenn du versuchst das Spiel zu starten?

Danke!

Offizielle Antwort
  • Ebrius01

@Ubi-Verse hi, ich spiele auf dem pc habe es auch grade mit dem ps5 controler getestet, das spiel stürtzt ohne fehlermeldung ab nachdem das fenster "synchronisiere spielstände mit der cloud" kommt.
    hab ein wenig nur mit tastatur gespielt das funktioniert und wie oben beschrieben tritt das problem bei liberation remastered nicht auf. neu installiert habe ich auch einmal.

• Ubi-Verse

@Ebrius01 Hi 😊 Verstehe, danke für die Info!

Kannst du das Spiel bitte auf Fehler überprüfen? Es kann auch helfen, es mit Administratorrechten auszuführen.

Gib mir bitte Bescheid, sollte das nicht helfen!

Danke 🙂

Offizielle Antwort
  • Ebrius01

@Ubi-Verse habe jetzt 2x das spiel auf fehler überprüft, als admin ausgeführt und auch mal den usb port gewechselt hat leider alles nichts geholfen.

• Ubi-Verse

@Ebrius01 Hi und danke für dein Update 😊

Tut mir leid, dass die Schritte nicht geholfen haben!

Ich werde das an unser Entwicklerteam weiterleiten. Ich würde dir allerdings empfehlen, mit Tastatur und Maus zu spielen, da nicht mehr aktiv an dem Spiel gearbeitet wird und ich nicht garantieren kann, dass das Problem behoben wird.

Danke für dein Verständnis!

Offizielle Antwort

Suggested Topics