Continue your odyssey

Welcome to discussion

Quick Suggestions

Hello! These new forums are an open beta and we welcome your feedback in this section.
  • Uib123
    1 posts

    I cannot complete Lunden. I did all the subsequent quests, even rescued Sigurt. After talking to him upon his return no other quests appear, no more options at the alliance map either. I tried to go back to London but I cannot do the Leech or the Compass. Overall I cannot progress at all. This is such a disappointment!

  • UbiExcellent
    Ubisoft Support Staff 756 posts

    @uib123 I'm very sorry to hear about this issue you're having with not being able to start "Bleeding the Leech" or "Smashing the Compass". Please send over a screenshot of your completed and open quest logs, so we can look into this further with you.

    Official Response
  • AHMET861C4N
    9 posts

    Hi,

    Will Ubisoft do something about this issue. Nearly half a year passed, but we are still waiting for updates.

    This is really frustrating and the worst experience I ever have!!!

  • marctapp
    9 posts

    @ubi-borealis I actually opened up a ticket several months ago and they told me to follow this forum.

    I want to go look and see if there are any updates in the other forum that you previously referenced for me and now it says that I don't have access to it

  • Joskinmert
    5 posts

    Ubisoft come on now this is ridiculous nothing from you since November about erke turning up
    Please can you send me a link for a refund because this is beyond a joke

  • Ubi-Borealis
    Ubisoft Support Staff 1511 posts

    Hello there,

    I apologise for the delayed response. Thank you for continuing to update this thread with your experiences with "Bleeding the Leech." I would like to provide you all with an update! The development team intends to fix this issue in a future update. At this moment in time, we're unable to provide an ETA for this. As soon as we have more definite information regarding the update, we will share it with you all in this thread. We will also share this information in our News & Announcements forum.

    @AHMET861C4N - I apologise for any frustration that has been caused. We hope to have more news to share with your regarding the fix soon.

    @marctapp - I'm sorry for the delayed response. Thanks for letting me know you opened up a support ticket. You may not be able to find the older thread, as it has since been merged into this one. Apologies for any confusion caused.

    @Joskinmert - If you purchased the game from the Ubisoft Store, you are welcome to open a support ticket to submit a refund request. I would recommend checking our the digital and physical refunds policy prior to opening a request. We are unable to guarantee a refund will be granted if you don't meet the eligible criteria. All requests are investigated on a case-by-case basis, so you are welcome to submit a request if you don't meet these.

    Thank you! 😊

    Official Response
  • AHMET861C4N
    9 posts

    Hi @ubi-borealis,

    I didn't buy the game from Ubisoft Store and I am not able to play the game but you don't refund me.

    However, Ubisoft preparing to launch a new DLC instead of fixing the major problems, so if the company tends to protect our gameplay experience maybe you can give free DLC to those who suffer from the situation.

    Meanwhile you can fix those major problems and we can continue to play.

    @UbiExcellent @Ubi-Woofer

  • Ubi-Borealis
    Ubisoft Support Staff 1511 posts

    Hello there @AHMET861C4N,

    We are unable to offer refunds for purchases made from another retailer. If you purchased the game from another retailer, you will need to contact them with your refund request.

    Any compensation would be the decision of the Assassin's Creed: Valhalla team. The player support team has no influence over this decision.

    The development team are planning to fix this quest in a future update. As soon as we have more information about an ETA for this, we will be sure to share this information with you in the forums.

    Thanks! 😊

    Official Response
  • AHMET861C4N
    9 posts

    I am so sorry if I am rude, but where is the support? Frankly, I think we support Ubisoft at forums with the opened cases, pictures, and videos to solve the problems, but nothing has changed in the last 6 months.

    We are writing to you because eventually, we think that you will share our opinions with the related departments. But if it is not, whom should we share our opinions with? Can you please give me contact info?

    @ubi-borealis

  • Ubi-Borealis
    Ubisoft Support Staff 1511 posts

    Thank you for sharing your feedback with us, @AHMET861C4N. I'm sorry to hear that you aren't happy with the support you have received.

    As mentioned in my previous post, the development team are planning to resolve this issue in a future update. We are unable to provide an ETA for when this update will be released, as this information has not been confirmed. As soon as we have more information to share regarding the release of the update, we will let you all know within this thread as soon as we are able to.

    If you have any additional questions or concerns regarding "Bleeding the Leech," or any other issues you're encountering, please don't hesitate to let us know more. We'll happily take a closer look for you.

    Alternatively, you are also welcome to open a support ticket if you'd like to contact a member of the support team. You can do this via the Ubisoft Support website or by starting a live chat.

    Thank you 🙂

    Official Response

Suggested topics

Community details

34
Online
125.4k
Users
21.7k
Topics
111.7k
Posts