Welcome to discussions

Quick Suggestions

• Bug aux quêtes "Compte-rendu sur l'Est-Anglie" & "Le grand achèvement + Trésor Oxenfordscire introuvable

0 Likes/3 Replies/122 Views
    F4n4tik79
    Original poster 1 posts

Bonjour,

Je viens vers vous pour vous signaler 3 problèmes auquel j'ai été confronté en jouant à Valhalla :

1) Problème après la quête "Cornes d'épousailles" dans l'Est-Anglie. J'ai terminé la quête et normalement la quête "Compte-rendu sur l’Est-Anglie" devrait se lancer. Mais ce n'est pas le cas, je ne peut donc pas conclure l'alliance, la quête "Compte-rendu sur l’Est-Anglie" ne s'étant jamais lancée. (J'ai effectué des recherches sur Internet, et j'ai tout fait comme il le fallait dans le jeu. Le problème ne vient donc pas d'une erreur de ma part 🙂 ).

2) Problème au niveau de la quête "Le grand achèvement" dans Asgard. Dans celle-ci il nous est demandé d'aller "Chercher la peinture du Bâtisseur". Lorsque que j'effectue la mission et prend la peinture rien ne se passe. (J'ai fait des recherches ici aussi, normalement lorsque l'on prend la peinture, il nous est ensuite demandé de l'emmener au Bâtisseur. Malheureusement, dans ma partie, ce n'est pas la cas).

3) A un moment donnée nous récupérons une carte au trésor dans l'Oxenfordscire. Celui-ci est censé se trouvé dans un puit, derrière un grand arbre d'après certaines soluces. Je me suis rendu à l'endroit où il devrait se situer, mais il n'en est rien.

Je me suis aperçu sur différents forums que je n'était pas le seul dans ce cas. J'espère que vous ferez de votre mieux pour "réparer" ça. Assassin's Creed Valhalla est une pépite vidéoludique et c'est dommage d'être confronté à ce genre de problème qui altèrent l'expérience du jeu.

En espérant que vous tiendrez compte de mon retour, pour une prochaine mise à jour.

Bonne continuation !!!

F4n4tik79

• Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

• Ubi-Swaggins
    Ubisoft Support Staff 359 posts

@f4n4tik79

Regrettably, our support team working on the new forum platform only speak English at this time.

For support in French, please post to our French Forums.

Official Response
  • Mystheriius
    1 posts

@ubi-swaggins

The second bug is about the quest in Asgard, when we have to search for the paintings of the builder!
    I got the same bug. Very annoying. Restarting and loading different save didnt change anything.
    Sometimes, loki is blocked in front of the door. Sometimes loki is even not there neither the puma/mountain lion.
    Taking the paintings to the tower does not start the next cutscene. Loki does not talk at all after fighting the ennemies in the cavern.
    Hope you'll find a solution soon !

Suggested Topics

Community Details

110
143.8k
Users
25.4k
Topics
132.4k