Welcome to discussions

Quick Suggestions

• boxblink
    Original poster 1 posts

alors que je dois déplacer des jarres pour libérer un passage la première "armoire" qui bloque le passage et que l'on doit déplacé est bloqué figé sur place et je ne peu réussir le mystere car le personnage ne peu pas passer!!! Faites quelque chose parce que les bugs qui nous ennuis pour jouer déja a la longue c'est pénible mais si en plus ça nous empêche de progresser c'est carrément imbuvable...

• Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

• Ark4nox
    3 posts

@boxblink j'ai exactement le même problème... le dernier module qu'on peut déplacer bloque et empêche le pnj de sortir lors du mystère où il faut deplacer les jarres pour l'aider a sortir de l'entrepôt...

• Ark4nox
    3 posts

@boxblink il y a une solution... bon a l'arrache mais ca marche ! Via ce lien : https://m.jeuxvideo.com/forums/42-3018671-64877668-2-0-1-0-assassin-s-creed-valhalla-bug-lunden.htm

• Onyguru
    2 posts

@boxblink j'ai un autre bug sur le même mystère moi le pnj n'est même pas présent ce qui fais que je ne peux pas validé la quête.

• Ubi-Baron
    Ubisoft Support Staff 789 posts

@Ark4nox @boxblink @Onyguru Thank you for contacting us.

At the moment we are only able to offer support in English through the new Discussions forums here, at least in their current phase.

You can head to the forums here, if you wish to receive assistance in French.

Alternatively, if you are comfortable receiving assistance in English we can continue here. If you can provide a quick run down of the issue in English, to make sure we don't lost any context from a direct translation.

Official Response
  • Shakz84450
    2 posts

Bonjour

J'ai un énorme problème. Je suis sur la quête mur et ombre à lunden . Le jeux a complètement bugué. Je ne peux même plus bouger min perso. J'ai redémarré le jeux 3 fois et pareil. Alors déjà que j'ai recommencé le jeux une fois à 5h de jeux. Mais la je suis a 102h de jeux. Et la je ne recommencerai pas. Le jeux est rempli de bug .

Quelle est la solution. M'assoir sur 70€ , ça fait mal au cul

• Shakz84450
    2 posts
    This post is deleted!
  • guest-pSjBPlmo
    1 posts

@shakz84450 J’ai eu exactement le même problème sur la même quête. Quand j’arrive à Lunden mon personnage ne bouge plus. J’ai essayé d’entrer dans la ville par l’opposé, en arrivant au point de rendez-vous par l’intérieur de la ville et cette fois ça a marché. Essayez si jamais ca peut vous aider!

• swaty
    2 posts

Probleme toujours pas réglé avec la MAJ de janvier... impossible de faire Lunden les quêtes ne se lancent pas.... super d'acheter un jeu ou on est bloqué à la moitié de l'histoire principale... mais que font les développeurs?

• swaty
    2 posts

@onyguru idem...

Suggested Topics