Welcome to discussions

Quick Suggestions

• TonFri
    Original poster 3 posts

Hallo,

Ik kan niet verder met Assassin,s Creed Valhallo spelen, omdat ik kan niet volgen zonder Nederlandse ondertiteling gezien mijn doofheid. Help me!

Grs TonFri

Hello, I cannot continue to play Assassin's Creed Valhallo, because I cannot follow without Dutch subtitles given my deafness. Help me! Grs TonFri

• Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

• Asgardian02
    1932 posts

@tonfri

dat is heel vervelend kerel.

Je kan wel kiezen voor ondertiteling alleen niet voor Nederlands. kan je geen Engels lezen dan?
    Nederland is natuurlijk maar een klein landje, en bijna niemand op de wereld spreekt onze taal, dus het zou raar zijn als de moeite hiervoor zouden nemen.

Anyway, succes.

• Asgardian02
    1932 posts

Ik zou een woordenboek erbij houden, zo leer je het vanzelf.

https://www.deepl.com/translator deze website kan je ook helpen met posts maken. dan typ je alles gewoon in NL en plaats je de vertaling hier.

• TonFri
    Original poster 3 posts

@asgardian02 Nee, eerdere spellen zoals odyssy hebben wel nederlandse ondertiteling, nu opeens niet meer???? Verhaal kan ik geen engels volgen. Horenden leren door engelse geluid met ondersteunende nederlandse ondertiteling.

• Asgardian02
    1932 posts

@tonfri

serieus had odyssey NL ondertiteling dat wist ik niet.

Tja ik kan er ook niks aan doen natuurlijk.
    Wellicht handig om eerst goed uit te zoeken of een spel NL ondertiteling heeft voordat je het koopt.

daarnaast is het nooit te laat Engels te leren toch?

• hroozenbeek
    1024 posts

@tonfri Dit is heel vervelend. Nederlandse ondertitels zouden wel in de planning zitten, heb ik eerder gelezen. Hopelijk fixen ze dat voor jou en anderen!

And to Ubisoft: please provide Dutch subtitles for this game!

Suggested Topics

Community Details

88
194.5k
Users
32.9k
Topics
164.4k