Welcome to discussions

Quick Suggestions

  • c_mac1978
    1 posts

    I am stuck with a bug in War Weary where I cannot progress. The is no opportunity to speak to priest after the fight. And now after 2.00 patch I cannot fast travel. All recent saves have been tried and no resolution.

  • Ubi-Borealis
    Ubisoft Support Staff 2929 posts
    Best Answer

    Hello there,

    I apologise for the double post. Following the release of TU 1.2.2, this issue with "War Weary" has been marked as resolved by the development team.

    If you are still encountering trouble when interacting with Bishop Deorlaf in "War Weary," please don't hesitate to update us within this thread. Please include a video which shows the following information:

    • You have the latest Title Update installed on your platform. You can check this in the right-hand corner of the main game menu.
    • You are still unable to interact with Bishop Deorlaf to progress in "War Weary."


    We can then forward these reports to the development team for further investigation.

    Thank you 😊

    Official Response
  • PresidentPrez1
    15 posts

    Ubisoft you are an absolute joke of a gaming company I CAN STILL NOT COMPLETE WAR WEARY i can not speak to Deorlaf when are you going to fire your team and get people that know what the hell they are doing i can not meditate still how many times do i have to wait for you to sort this out. You need to have a long hard look at yourself as a company because i am never ever buying another ubisoft product again i can promise you that. I have been a loyal AC player and purchased all the games at hundreds of pounds over the years. I have never seen such disregard of your customers. You lot at ubisoft are a joke.

  • PresidentPrez1
    15 posts

    You also say read our code of conduct in it it says don't cheat it ruins the game for everyone. Well are you not cheating us your customers by not fixing these multitude of game breaking issues and releasing a broken game i would hazard a guess that you knew when you released the game it was broken.

  • b4st0un3
    Original poster 30 posts

    Here is the link to the video I made.
    To explain what I did :

    • Go to Ravensthorpe, talk to Randvi and change the quest to Snothinghamscire's arc
    • Go in Norway and save my game
    • Quit the game, restart the PS4, launch the game, load the backup I made before
    • Go back to England and talk to Randvi

    You'll see what happens...

    https://streamable.com/xldeq5

  • b4st0un3
    Original poster 30 posts

    @UbiExcellent
    Just saw a new update will be released tomorrow...
    I’ll download it ASAP and let you know if my issue is solved, or not but to be perfectly honest, after reading the release note, nothing seems to be addressed about my issue...

  • b4st0un3
    Original poster 30 posts

    @UbiExcellent @ubi-borealis
    FYI, nothing changed with TU 1.2.0
    is my issue at least investigated ?????
    I’m facing exactly the very same issue I have for months... how is it possible ?
    Have you ever tough about any compensation for the delay ?

  • Ubi-Borealis
    Ubisoft Support Staff 2929 posts

    Hello there @b4st0un3!

    Thanks for taking the time to tag me in this thread. I apologise for the delayed update. I understand that you're unable to interact with Bishop Deorlaf in "War Weary," as the cutscene doesn't trigger.

    I can see that @UbiExcellent has passed on your report and the video you provided to the development team, who are investigating the issue further. We currently have no new updates to share from the investigation. Once we have any new information to share, it will be posted within the forums.

    Please note that the player support team is unable to offer compensation, as this would be at the decision of the Assassin's Creed: Valhalla team. If they are to offer compensation to players, this will be communicated on official platforms and in-game via notifications.

    If we require any additional information from you, we will reach out within this thread. In the meantime, I would recommend keeping an eye out within the News & Announcements forum for future updates.

    Thanks! 😊

    Official Response
  • b4st0un3
    Original poster 30 posts

    Hello @ubi-borealis

    it's been more than 2 weeks since your reply... No news, my issue is not listed in the last Know Issues post...
    I spend some time on your News & Announcements forum, nothing...

    The last updates/patches didn't change anything to the behaviour of the game.

    Just to be clear, imagine, you go to see a movie in a theater, in the middle of the show, the movie stops due to a technical issue.
    How long would it take for the owner of the theater to resolve the issue before giving back their money to the customers ?

    You sold a game that obviously is not working properly. You tried several times to resolve the issue, i grant you that, but 3 months after, it still not working properly !
    It is unacceptable ! Any company would have refund their customers for a failing device or service.

    Well, you know what i have in my minds
    It is time for you to do something tangible !




  • UbiSucs96
    11 posts

    @Ubi-Borealis @UbiExcellent any update? The bug is blocking progress since December! The game price has dropped so is this how you treat customer paying full price. Ridiculous!

  • UbiExcellent
    Ubisoft Support Staff 756 posts

    Hello @b4st0un3 & @ubisucs96! First, I'd like to apologize for the lateness of my reply here. Second, I want to let you both know that I've checked on the team's on-going report about this cutscene not triggering properly, but the teams are still looking into this. With this being said, I have requested an update from the teams, which we will post here once we've heard back.

    Official Response
  • Stewart_001
    5 posts

    1.2.1 has done nothing regarding this bug. This has been a problem since December, how has this not been fixed yet? I refuse to go back and replay 40+ hours of progress. Either fix the bug or refund me my money!

  • b4st0un3
    Original poster 30 posts

    @Ubi-Borealis @UbiExcellent

    As it was said just before, the new update doesn’t change anything to the issue, once again…
    How long will it take for you to admit you are totally incompetent to solve the problem ?
    It’s been more than 4 months we are waiting patiently for a solution.
    You have no answer to provide us but the dev team is looking to your problem, wait and go to the forum to seek for an answer… how this can be possible ?
    As I said before you sold us a product that is not working properly so take actions now. All companies around the world would have done better than you.
    Your dev team is a fraud, releasing a game with bugs and not being able to solve them for more than 4 months !!!!
    I also do want a full refund of my money !

  • UbiSucs96
    11 posts

    @b4st0un3 even worse - there are working on the new paid content ignoring users like us.

  • b4st0un3
    Original poster 30 posts

    @ubisucs96 what to say… no answer here, no reply, nothing !
    i think we will never be able to finish the game nor having a refund…
    They treat us like garbage !!!!

  • b4st0un3
    Original poster 30 posts

    @Ubi-Borealis @UbiExcellent

    Hey, do you remember us ???
    You really don’t give any credit to user’s experience and satisfaction !

  • Ubi-Borealis
    Ubisoft Support Staff 2929 posts

    Hello there,

    I'm sorry for the delayed response. I've checked in with the development team regarding this issue, and I can see that they're still investigating being unable to interact with Bishop Deorlaf in "War Weary" further. This is why it wasn't included in TU 1.2.1. I apologise for any disappointment that has been caused by this.

    I would like to assure you all that this issue is not being ignored, and that the player support team is continuing to forward reports shared with us to the development team for further investigation. As soon as we have any new updates to share with you all, they will be posted within this thread and in the News & Announcements forum.

    If you haven't already, I would recommend taking a moment to look at our Dev Blog, as this provides more insight into the internal development processes, as well as the steps to an investigation.

    @Stewart_001 - I am sorry to hear that you have encountered this issue in-game. The development team are still looking into this issue further. If you purchased the game from the Ubisoft Store, you are welcome to open a support ticket to submit a refund request. If you purchased the game from another retailer, you will need to contact them for more assistance.

    @b4st0un3 - Thank you for sharing your feedback with us. I am sorry to hear that you feel this way about your experience. Please note that the player support team are unable to share unconfirmed details from the investigations, such as details regarding fixes, or providing ETAs when there are none available to share.

    I understand that this may not be the update you were hoping for, and apologise for any disappointment caused. Once we have any new information to share from the investigation, we try our best to update you all as soon as we're able to. 

    If you purchased the game from the Ubisoft Store, you are welcome to open a support ticket to submit a refund request. If you purchased the game from another retailer, you will need to contact them for more assistance with this request.

    Thank you 🙂

    Official Response
  • UbiSucs96
    11 posts

    @ubi-borealis 2 weeks later and new content released. Is the bug fix from 7 months ago, blocking progress, released?

  • Ubi-Borealis
    Ubisoft Support Staff 2929 posts

    Hello there @UbiSucs96,

    There have not been any new Title Updates release since TU 1.2.1, which was released 27 April, 2021. The development team are still investigating the issue wherein players are unable to interact with Bishop Deorlaf in "War Weary." We don't yet have any new updates to share from the investigation. I understand that this may not be the update you were hoping for, and apologise for any disappointment caused.

    Once we have any news to share from the investigation into "War Weary," including any information regarding a fix, this information will be shared within the forums as soon as we are able to.

    Thank you 🙂

    Official Response
  • Stewart_001
    5 posts

    @Ubi-Borealis Title update 1.2.2 has finally fixed this issue for me, I don't know about anyone else but for me this issue is now resolved. I was not expecting this to be fixed since I didn't see anything about it in the patch notes. Thank you and the team for fixing this annoying bug, I can now finally play your game.

  • Ubi-Mark.
    Ubisoft Support Staff 1047 posts

    Hello @stewart_001,

    Thank you for sharing this with us! We're glad that the issue has been resolved for you 🙂

    Happy gaming and if you have any other questions or concerns, please let us know!

    Official Response

Suggested Topics

Community Details

77
Online
143.6k
Users
25.4k
Topics
132.1k
Posts